Ik kan haast niet wachten Ik ben weer zo benieuwd. Hoe zal het er nu uitzien, en hoe groot is het nu : We moeten naar Voorburg dit keer, naar een echo-scopist ! Ik ben nu wel aardig aan het groeien hoor, en ook daar moet ik erg aan wennen. Ik heb nog nooit zo'n dikke buik gehad Maar des te leuker hoor....alleen wel ff wennen We hebben ons ook opgegeven voor een 4D echo ( in Delft ) en dat gaat 28 februari gebeuren, lijkt me zo mooi
Hoi Kippie, geweldig hoor om dan je ukkie weer te zien! En óf ie dan gegroeid is zeg! En die 3/4d echo is idd echt aan te raden, kijk maar in mn album voor wat 3d echo foto's. Da's een onvergetelijke ervaring! Heel veel plezier (en succes) gewenst.
Spannend he zon 20 weken echo. Ik moet volgende week maandag en kan haast niet wachten maar ik moet zeggen de weken zijn echt voorbij gevlogen. Oeh als ik nu aan maandag denk word ik meteen nerveus ik ben zo benieuwd hoe het met onze uk gaat en of hij of zij wil laten zien wat voor geslacht het is natuurlijk . Succes en laat even weten hoe het was. In maart hebben wij nog een extra pret echo voor de 3d en 4d spannend spannnend. xxx jet
We zijn geweest vandaag En we zijn weer helemaal blij en trots Het was zo mooi. Alles is goed, en er zijn geen afwijkingen te zien Alles zit erop en eraan \/ Ik heb weer lekker liggen janken, toen die echo-scopist het hartje liet horen Wat gaat er dan veel door je heen zeg. GEWELDIG
Dat is goed nieuws! En weet je ook wat het word? ( niet vertellen hoor) Ja nog 4 dagen en dan mogen wij eindelijk voor de 20 weken echo ik ben nerveus en reuze nieuwsgierig! Ik hoop maar dat alles goed is met de kleine en natuurlijk benieuwd wat5 het gaat worden. Op een of andere manier denk ik toch dat het weer een stoere jongen word . Blij om te horen dat alles goed was met jullie uk. xxx jet
Nee, we weten nog niks Het was niet te zien, het lag in een stuitligging. Maar Remco wist het toch nog niet helemaal zeker wat hij wilde...wel weten of niet ? Dus hij kan er nu nog mooi ff over nadenken tot de 4D echo van 28 febr. Ik wil het op zich wel weten Het klinkt gek, maar we hebben allebei een voorgevoel dat het een jongen wordt :
Nou hartstikke mooi dat alles goed is met de kleine! Leuk hoor, nog een echo binnenkort! Kan je weer genieten van de kleine uk. Aan de ene kant zou ik wel willen weten wat het wordt, maar aan de andere kant weer niet. Wij doen het dus niet! Ik heb 7 Maart mijn 20-weken echo. Dan ben ik 21 weken. Kan niet wachten tot het zover is! Groetjes Miep
Ohhhh meiden het word nu wel erg spannend nog twee dagen en dan mogen we voor de 20 weken echo. Het zou leuk zijn als de kleine prijsgeeft wat het is maar het belangerijkste is of het helemaal gezond is. Ik denk dat het een jongen is en mijn man een meisje dus wie weet. Ik ben nu echt de dagen en uren aan het aftellen SPANNEND! xxx jet
Succes Jet, spannend hoor. Zo leuk om je kleintje weer te zien en zeker als alles goed is. Laat je het nog even weten?
Spannend Claudia laat jij ook weten hoe het is gegaan? En natuurlijk laat ik ook weten of alles helemaal goed is. pfffff nog een dagje en een nachtje hahahaha ik lijk wel een klein kind . xxx jet
Spannend allemaal zeg Hoe is het gegaan bij iedereen ? ( ik heb nu ook eindelijk wat foto's in mijn album gezet )
Bij mij is het prima gegaan! beebje groeid goed, hartje klopt krachtig, en beebje was erg actief! super!
Bij mij ook heel goed gegaan. Was niet een super lange echo moet ik zegen maar ze verzekerde ons dat alles er goed uit zag, geen hazenlipje hartje was in orde en ja het word een meisje! Mijn man liep nog even terug omdat het niet helemaal tot hem door drong dat we een meid krijgen hihihihi was schattig om te zien. het gewicht werd geschat op 344 gr en dat was ook in orde. Leuk dat jullie ook een goede mooie echo hebben gehad, leuk en emotioneel om je kleintje zo te zien he? Ik moet wel alleen met 28 weken terug komen omdat mijn placenta weer zo laag ligt maar nu de kans groter is dat hij nog omhoog trekt, laten we het hopen want weer een keizersnede pfffffffffff hoeft echt niet van mij. xxx jet