Hoi dames, Het is nu al een paar dagen dat ik zo wat last heb van last in de lies. haha ik zeg last omdat ik ni echt kan zeggen pijn, van auw pijn. maar wat last, als ik bv mij heb voorover gebogen voor wat onkruid uit te trekken, of mijn glazen kast te kuisen, waarbij ik de onderste spullen uithaal. Als ik mij rechtte, had ik last. Nu eergisteravond zet ik mij op puntje van de zetel, en wil in hubby zijn armen achterover leunen, krijg ik daar een pijnscheut in mijn lies! Ik zat meteen terug recht! Durfde de eerste 10 min niet bewegen! Gisteren naar dokter geweest, die voelde wel wat, maar kon niet met duidelijkheid zeggen wat, doordat baarmoeder in de weg zit, maar ik moest kijken voor een echo, zien of het mss niet mijn appendix is. Bij echo was niks verkeerd te zien, was wat moeilijk om alles goed te zien want zoals diene mens zei "de kleinen trekt er zich niks van aan en zit goed rond te zwemmen" (lief é) Anyway, het zou dus van mijn rug afkomen. Van mijn rug?!? Maar ik heb geen rugpijn. Nu moet ik rusten, niet bvb in de tuin werken enzo. Maarja ik zei ook, maandag moet ik terug werken, op mijn werk (productie) kan ik niet anders dan bukken en zo. Maar als het maandag zo is, dan moet ik niet gaan werken en terug gaan naar dokter. Volgende week ben ik 5 maand zwanger! ik wil tot op het einde gaan werken, zodat ik na de geboorte langer kan thuis zijn. Heeft er nog iemand dit gehad? Bedankt!
Ehm, is dat niet gewoon bandenpijn? Want ik heb het ook als ik een ''onverwachte'' beweging maak en ik hoorde hier van de VK dat dit heel normaal is en bandenpijn...
Ik kan alleen maar zeggen...luisteren naar je lichaam. verg niet teveel van jezelf.zwanger zijn is niet niks. bezoekje aan de huisarts of vk is altijd verstandig.. succes
Dit klinkt als gewone bandenpijn. Dat kan pijnlijk zijn, maar is goch niet ernstig? Heb je de echo al gehad?