Hier in het diak in utrecht remmen ze tot 34 weken. Ik krijg de remmers via een infuus. Ik heb net een uurlang weeen gehad om de 5 min ondanks de remmers en het s nu weer gelukkig rustig. Het is zo slopend. Heb al 3 nachten niet geslapen! Liefs.
Ik kreeg alleen weeenremmers via tabletten, dat eigk alleen bloeddruykverlagers zijn en longrijping. Raar dat het beleid zoveel verschilt. Sterkte meid, ik vond het ook erg zwaar!
meid wat is dit zwaar voor je!Heel veel sterkte deze dagen! en dat je kind gezond en wel geboren mag worden in 2013!
Dames, Ik ben er nog met de kleine in mijn buik. Gisternacht mijn god de weeen kwamen om de min toen ze me van de weeënremmers hebben afgehaald en dit heeft zo tot 5 uur snachts aangehouden. Braken en diaree pff... Uiteindelijk werd het toch rustiger.. Vandaag mag ik van mn bed af, dus ben echt benieuwd of het gaat doorzetten. Voor de mama's die ook weeënremmers hebben gekregen, toen ze het infuus bij jullie dichtdraaide wanneer bevielen jullie. Was het enkele dagen erna of weken.. Ik ben nu in ieder geval 33 weken en 6 dagen.... Groetjes, Mariam
om 6.00 uur 's ochtend werd ik van de remmers afgehaald, rond 13.00 kreeg ik weer weeën en om 21.29 ben ik bevallen. succes en sterkte. hopelijk blijft je kleintje nog lekker binnenzitten.
Ik ben pas weken later bevallen, maar had ook geen weeen. Ik zou heel voorzichtig zijn met mobiliseren overigens... Daardoor werd t bij mij wel veel onrustiger. Sterkte meis en hou vol samen! Grtz
Dames, ben vdng weer thuis en met baby in buik super blij natuurlijk:d. Heb wel veel harde buiken, maar t zakt vaak weg. Ik vind het nu wel spannend worden, met alles de tijd zal t leren. Ik hou jullie op de hoogte
Hoi, Ik ben met 33,3 weken bevallen want ik had zwangerschaps vergiftiging en het kleintje kreeg te weinig voedingstoffen uit de placenta. ze woog 1700 gram ik hoop dat je je kleintje nog ff binnen houdt. Elke dag is er 1
Even hier vanaf pagina 1 gelezen @Mamavansimone, fijn om te lezen dat je wel weer thuis bent met de kleine in de buik! Ik ben maandag opgenomen, 33 weken 1 dag.. Dacht dat ik blaasontsteking had, maar verder nergens last van, dacht ik.. CTG gehad, bleek ik toch al voorweeen te hebben.. Had het zelf niet echt door, had het idee dat onze meid druk bezig was.. En de baarmoederhals (?) was van 34mm naar 19mm gezakt in 2 uur, dat allemaal bij elkaar was dus reden om me ook in het ziekenhuis te houden. Ik zit nu op 33/3 ook aan de tractocile, had nu net eigenlijk de laatste moeten krijgen, maar ze gaan door tot morgenvroeg, dat wanneer er iets zou gaan gebeuren, dat het overdag gebeurd en niet het snachts.. De rijping heb ik ook gehad 2x.. Hier doen ze het ook 2 keer en dan 48 uur remming. Vanaf 34 doen ze hier ook niks meer, en laten ze het gewoon doorgaan. @Mona, heb zelf ook best wel moeite met de gedachte dat ik dadelijk naar huis mag en onze kleine meid moet hier blijven.. Is toch even een ander plaatje dan wat je in je hoofd hebt he, "even" bevallen en met de 3e naar huis toe.. Maar eerst maar eens afwachten hoe de buik reageert morgen zonder medicijnen.
Heel veel succes! Ik ben inmiddels wel bevallen met 34w2d, in een superrap tempo. De eerste zeurkrampjes om 4 uur, regelmatige krampen om half 6, om 8 uur het besef dat het echt menens is, kwart over 9 in het ziekenhuis en 20 minuten later een baby op de buik ipv erin. Niet te bevatten zo snel. Hier is mijn 'ik ben geboren'-topic http://www.zwangerschapspagina.nl/geboren/412471-jasper-geboren.html Ik ben nu thuis en Jasper in het ziekenhuis, jammer maar het is niet anders. Ik heb nog een meisje thuis rondlopen en langer daar blijven zag ik niet zitten. Maar hij doet het zo goed dat we hem snel thuis verwachten....
@mamavansimone, nogmaals gefeliciteerd met jullie zoontje.(had in je andere topic gereageerd). Hopelijk mag je kleintje snel mee naar huis. Hou jullie taai en probeer te genieten, ook al is het moeilijk om je kleintje achter te laten. Knuffel voor jullie @ts, wat fijn dat je weer thuis bent en hopelijk blijft je kleintje nog even zitten
Dag lieve dames Ik ben alweer 35 weken vandaag. Hier alleen nog harde buiken, maar geen pijn meer gelukkig. @ Simone van harte meid met je kleine hoop dat hij het goed maakt. Gr. Mariam