Haha dat blijkt ja maar in dit geval is het vast geen probleem Fijn dat je dat geluk hebt. Als je toch niks mag doen dan kun je dat net zo goed thuis in je eigen bed doen. Geniet van het thuis zijn hopelijk slaap je vannacht een beetje redelijk.
Ja precies. Net zo lief thuis dan idd. En als ik weer ga bloeden moet ik gewoon hetzelfde riedeltje opnieuw doorlopen. Dan krijg ik een strippenkaart zeiden ze
Pff... ze houden je in ieder geval goed in de gaten moet je maar denken Haha een strippenkaart. Ik vind het wel een goed plan als je pas over 13 dagen weer naar het ziekenhuis gaat en dan gelijk bevallen. Dat maar proberen?
Ben vanaf het begin aan het meelezen maar had nog niets gezegd. Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat die kleine nog even lekker blijft zitten! Zonder dat het voor jou te zwaar is natuurlijk!
Zeker waar. En omdat alle onschuldige oorzaken uitgesloten zijn blijft een randbloeding van de placenta toch wel hoog op het lijstje staan. Daar nemen ze gewoon geen enkel risico mee. Gelukkig maar eigenlijk. Haha dat gaan we niet redden, moet volgende week sowieso voor controle naar de poli .
Ja zeker gelukkig maar. Al hoop ik voor je dat je voorlopig even van de ellende af bent.. ben je vandaag de dag een beetje doorgekomen? Haha nou altijd nog beter een controle dan een opname
Ja hoop het ook, alleen de kans is volgens de artsen best groot dat het weer gebeurd. We gaan het wel zien, het eind is in zicht. Beetje een k dag vandaag. Was alleen en dat was heerlijk want ben nogal chagrijnig Vanmorgen en net heerlijk met dl gespeeld en geknufffeld. Dat is wel heel fijn. Haha zeker waar! Alleen nu kwam de opname na de controle, toch al te belastend voor m’n lijf misschien. Gelukkig hoef ik woensdag pas weer
Oh bah.. het einde is inderdaad in zicht. Dat je nu nog zwanger zou zijn had je denk ik niet gedacht toen je opgenomen werd met 34 weken? Balen dat het zo'n dag was. Dan is het inderdaad maar beter dat je alleen was. Maar wel heel fijn dat je met je dochter hebt kunnen spelen en knuffelen Oja, dat is ook zo dat de opname na de controle kwam. Mijn geheugen werkt momenteel niet zo top. Misschien kun je je woensdag af laten zetten bij de ingang en dan gelijk in een rolstoel gaan zitten? Zodat je bijna geen stap hoeft te zetten. Of zeg ik nu iets geks?
Zal wel aan het weer liggen, ik heb m'n dag ook niet. Ik ben mn lichaam zat, wil mn lichaam terug. Gewoon kunnen bewegen. Dit nog 4,5 week volhouden voelt wel lastig. Maar we gaan gewoon door. Hopen dat je vannacht weer een goede dag hebt. En dan pas woensdag weer op controle, dan zijn we al 36 weken
Nee hadden idd niet durven hopen 2 weken geleden dat ik nu nog zwanger zou zijn! Ook de artsen niet. Zo zie je maar, niks zo onvoorspelbaar als baby’s Ik moest nu ook verplicht in een rolstoel van ml... voor de deur afgezet, op een bankje gewacht op hem, en met rolstoel naar binnen naar de poli. Ik kan ook amper nog langere stukken lopen trouwens. Door alle verplichte bedrust in het zh is m’n bekken heel slap geworden of zo, heb steeds kramp in m’n liezen en zak door m’n heupen heen als ik meer dan een paar passen loop. Kneus haha
@Fristi2012 we mogen ook best een dipje hebben af en toe he . Kunnen niet altijd stoer en sterk blijven. Morgen is er weer een dag, en ziet de wereld er vast weer een stuk beter uit. Hou vol meis!! Nog 1.5 week en we hebben ze voldragen!
Jaa dipjes mogen best. Maar het is wel lastig om je er even aan toe te geven als je met zoon alleen thuis zit. Dan wil je gewoon vrolijk doen. Ik zie vooral tegen t weekend op, twee dagen alleen. Laat het maar weer dinsdag zijn. Man weer veilig thuis. Zie al allemaal rampscenario's voor me, neerstortende vliegtuigen, vroegtijdige bevalling. Haha. Maar dat komt ook wel weer goed.
O ja dat is dit weekend he . Snap heel goed dat je er tegenop ziet. Het is ook verre van makkelijk voor je. Ik had idd het ‘voordeel’ dat ik m’n dochter niet had vandaag overdag. Mocht er dus even aan toegeven .
Jaa bah. Maar na dit weekend blijft ie maar mooi in de buurt. Wie bedenkt het om nu een bedrijf in Spanje te willen opzetten... Als het goed is, hoeft hij gelukkig er verder niet heen voorlopig en kan de rest door anderen geregeld worden. Soms is het wel lekker om er even aan toe te geven.
Oh bah heb je dat er ook nog bij, @madelein . Wat naar dat je zo zwak bent geworden. En in een rolstoel heeft dus ook niks geholpen. Afwachten dus hoe lang je lichaam het weer volhoudt zonder bloedverlies, want zelfs daar heb je dus 0,0 invloed op.. hoe rustig je ook doet. Frustrerend lijkt me! Ik hoop in ieder geval dat je morgen een betere dag hebt @Fristi2012 sterkte dit weekend! Je komt het vast door maar het is best begrijpelijk dat je het even niet ziet zitten. Hopelijk voor jou is het weekend snel voorbij
Haha ja idd. Aan de andere kant, als het goed loopt is dat ook wel fijn. Super dat hij hierna voorlopig anderen heeft die het kunnen oplossen voor hem. @Bailief: ja geen idee of het echt door het liggen is gekomen hoor, maar ik denk het wel. Vorige week natuurlijk 4 dagen in bed gelegen, alleen eruit voor een snelle douche en toilet. Toen ik weer wat mocht lopen merkte ik het ineens, zo slap als ik was. Is niet anders, dat is het minst erg.
Klinkt wel heel logisch dat het daardoor komt. Goed van je dat je er nog zo positief onder kunt blijven . Je hebt er ook niks aan om alles negatief in te zien, maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan.
Ja best prima eigenlijk! Lekker geslapen . Vanmorgen beetje teveel gedaan, bed van dl verschoond en even snel doekje over commode enzo gehaald. Dus nu weer spijt @Bailief ik ben niet zo’n negatief ingesteld mens, dat scheelt wel denk ik . Ik probeer altijd wel te relativeren, en dan valt het meestal allemaal erg mee. Neemt niet weg dat ik ook m’n dipjes heb natuurlijk, maar meestal krijgt alleen ml daarmee te maken