Haha zoveel doe ik niet eens. Foei. Kreeg je niet een tik op je vingers van je man? Maar ik doe dan wel de verzorging van zoon. Maar wel fijn dat je lekker geslapen hebt.
Nee hij weet dat dat kansloos is Haha. Verzorging van dl doet hij helemaal, dus dat scheelt enorm. Ik heb enorme nesteldrang dus het is onwijs moeilijk om dat te negeren. Af en toe moet ik gewoon even
Ik ken het. Vorige week dacht ik wel even te strijken. Was ook niet zo'n strak plan. En nu moeten nog steeds de rest van de kleertjes uitgezocht worden. En heb het idee dat er nog veeeel moet gebeuren. En ik wil alles schoon hebben, stoelhoezen wassen enzo terwijl ik dat normaal nooit doe.
Fijn dat je lekker hebt geslapen! En verder zeg ik maar niks over wat je gedaan hebt Dat herken ik wel, dat proberen te relativeren. Goed dat je dat kunt en dipjes horen er soms gewoon bij. Wij zijn momenteel de vloer van de babykamer en overloop eruit aan het halen en vanmiddag gaan we de nieuwe vloeren erin leggen. Helaas ben ik soms gewoon heel eigenwijs en gaat dit mij m'n bekken kosten. Ik voel het nu al. Morgen breng ik wel door op de bank...
Hahaha ben blij dat ik niet de enige ben met die onrust Hier is op zich alles wel voor elkaar. Alleen bedje moeten we nog in elkaar zetten. Commode etc heb ik weken geleden gelukkig al rustig aan ingeruimd. Kleertjes gewassen toen, dat ga ik niet nog een keer doen. Net nog even de voetenzak in de maxicosi gedaan, dan staat die ook klaar.
Haha ja! Titel klopt ook niet helemaal meer. Vond net het foldertje nog van de neonatologie waar we toen geweest zijn. Toen had niemand durven denken dat beeb nu nog in m’n buik zou zitten! Best bijzonder als ik er nu over nadenk...
De laatste was is net opgehangen. Dus die kan ik morgen mooi uitzoeken en inruimen. Heb een la vrijgemaakt op onze slaapkamer, daar kunnen mooi alle spulletjes voor dagelijks gebruik in. De rest gaat in de toch al half lege kast van zoon. Bedje en box staan al klaar. Moeten alleen nog wat spullen weer naar zolder, onder andere de oude kleertjes van zoon, zodat er op de slaapkamer ruimte is voor het bevalbad. En de crosstrainer moet van de slaapkamer af. Weet alleen nog niet waarheen. Verder is het volgens mij alleen maar het gevoel dat er vanalles moet gebeuren, maar valt het eigenlijk wel mee.
Jaaaa precies 2 weken geleden dachten we toch echt allemaal dat de kleine man zou komen. Maar nee Wel weer een rot nacht gehad. Hele avond en nacht voorweeen. Van mij mag het zo langzamerhand door gaan zetten
Bah, vervelend dat je weer een rotnacht hebt gehad. Nog 3 nachtjes doorzetten, dan zit je op 36 weken, zou heel mooi zijn. Maar je bent mooi al twee weken verder dan je had gedacht!
Wauw hij zit toch nog mooi lekker in je buik! Kleine kanjer! Al snap ik wel dat je er nu een beetje klaar mee bent. Nog even over de 36 weken heen, en dan maar weer verder zien. Misschien dat je je dan ook wat relaxter voelt? Geen idee hoor, maar dat lijkt me. Je bent een topper!
Ik volg je topic al vanaf het begin en wat ongelooflijk fijn dat jullie kleine mannetje nog veilig in je buik zit. Ondanks dat jij je zo vaak ellendig voelt. Ons eerste zoontje is met 35,3 geboren en was 2650 en deed het meteen hartstikke goed. Ik hoop dat jij het nog even volhoudt, ook al ben je er hartstikke klaar mee. Je kunt het!
We hopen idd wel de 36 wk te halen. Al is soms iedere dag te lang als ik zoveel pijn heb de hele dag . Maar het zou voor hem het beste zijn als ie nog een week binnen blijft Op zich heb ik nu ook wel vertrouwen, ben een stuk rustiger dan 2 weken geleden. Toen was het nog wel serieus vroeg, nu is het allemaal niet meer zo ‘erg’ als hij nu zou komen. Dat geeft ook wel rust. Hoop wel dat die bloedingen weg blijven want dat maakt toch onrustig, ook na de 36 wk nog. Logisch ook denk ik, want er is gewoon geen oorzaak voor gevonden, dus de placenta is het meest waarschijnlijk. Dat vind ik een eng idee. Nu ik dit schrijf schopt de uk vrolijk van zich af dus hij heeft het nog prima naar z’n zin daar
Op zich wel prima hoor. Net even mee gegaan dl naar bed brengen ( ik bleef steeds beneden de laatste weken) maar m’n bekken is zo slap dat ik amper weer beneden kwam. Zak er gewoon doorheen, en pijnscheuten in m’n liezen, au! Maar beeb zit er nog
Oei! Dat klinkt heel naar. Maar wel fijn voor jezelf en voor haar dat je even mee bent gegaan denk ik
Het moest ook even want ml vergeet bijvoorbeeld haar navel schoon te maken. En aangezien ze 2x per dag dik in het vet wordt gezet voor haar eczeem, moet dat gewoon echt elke paar dagen schoongemaakt worden. Was nu 2 wk niet gedaan . Dat zijn echt dingen waar mannen niet aan denken
Haha, mannen.... Maar je hebt weer een dag gehad. En dat klinkt niet fijn, wat gaat dat snel achteruit he, die spierkracht. Dat wordt nog wat om straks weer op te bouwen.