33+4 en aan het bevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door madelein, 22 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja had het wel verwacht idd. Ze willen het beste voor de baby, en de moeder is dan even niet zo belangrijk. Ik snap het met m’n verstand ook wel.
    Nog een paar dagen volhouden. Ook wel fijn dat er nog een weekend tussen zit, kunnen we de laatste dingen doen, bedje opmaken etc. En kan ml gewoon naar de Sint intocht met dl zaterdag.

En idd, wie weet komt hij toch voor die tijd Haha. Het is wel fijn dat ik nu een definitieve ‘uiterlijke’ datum heb. Dat maakt het ook wel weer te doen geloof ik. Nog max zoveel dagen volhouden en dan is hij er. Tot die tijd het mezelf maar zo comfortabel mogelijk maken, en veel chocolaatjes eten ;).

Bailief, Secretangel en ShampooL vinden dit leuk.
  2. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Wel fijn dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken. De tanden nog eventjes op elkaar.. You can do it!

madelein vindt dit leuk.
  3. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Wat blijf je toch positief! Wel heel fijn dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken. Aftellen kan beginnen.

madelein vindt dit leuk.
  4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat fijn dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken. Zo spannend weer!
    Ik hoop dat je in deze laatste week fijn alle laatste dingen op je gemak kunt doen, en dat de tijd daarna maar mag gaan vliegen. Ik blijf je volgen :D

madelein vindt dit leuk.
  5. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je nu een datum hebt om naar uit te kijken! Sterkte en succes met de laatste dagen.

madelein vindt dit leuk.
  6. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Fijn dat je een datum hebt! Hopelijk kun je de laatste dagen nog een beetje fatsoenlijk doorkomen. Succes nog even!

madelein vindt dit leuk.
  7. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.804
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Volgens mij mag het wel gewoon met alleen warm water (dus zonder sop)?

8. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.804
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Klinkt als nachtangst. Google maar eens :)

9. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.804
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ohh wat leuk zeg! Heb je mooi gemaakt hoor :thumup:
    Zulke dingetjes ken ik ook nog wel van vroeger toen ik zelf kind was! Good old memories :rolleyes:

10. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.804
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    En deze als basis : https://www.bol.com/nl/p/kerstgroep/9200000045618397/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-49977670922-S-376703312361-9200000045618397&gclid=EAIaIQobChMI38Xytou_1wIVAQvTCh3YNgR_EAQYAyABEgLVqvD_BwE ?

11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.804
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik had al iets te lang niet bijgelezen (8 dagen ofzo) dus moest heel wat pagina's bijlezen haha :p

Wat ontzettend zwaar lijkt me het als je al wekenlang zulke voorweeen hebt :(
    Dapper dat je doorzet, hoewel je weinig anders kunt doen idd.
    En nu een datum om naar uit te kijken; superfijn! :thumup:
    Mochten jullie ook zelf meebeslissen qua ''geboortedatum'' of was het gewoon 'de gyn. pakt zijn/haar agenda en prikt een datum'?

12. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.804
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    @madelein : wat een ongelooflijke mijlpaal heb je zojuist bereikt!!!
    37 weken, echt supernetjes binnen de marge van 37-42 weken!
    Wie had dat ooit gedacht?! :D
    Echt super, super, super! :thumup:

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Nou de gyn raadt het echt af, dus ik doe het maar gewoon niet... geen risico nemen die laatste weken :D

Nachtangst zou kunnen idd. Is nu weer minder gelukkig.

Ga straks die link eens bekijken. Ml is heel handig dus die wil waarschijnlijk zelf een stalletje maken :)

Haha nee je krijgt weinig eigen inbreng qua datum. Vind ik ook niet erg, is maar een datum. Ben allang blij dat het niet zo lang meer duurt nu.

Jaaaaaaaaa 37 weken!! Heb hem gewoon voldragen nu :eek:
    Wie had dat gedacht?!

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wauw madelein gewoon de 37 weken aangetikt op je banner, dat had niemand denk ik gedacht toen je dit topic opende. Ik ben heel benieuwd wanneer het verandert in 'Baby is one day old'. :D

Hoe was je nacht?

madelein vindt dit leuk.
  15. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Jaaaa we hebben de 37 weken gehaald! Jippie!

Secretangel en madelein vinden dit leuk.
  16. Bailief

Bailief Niet meer actief

37 weken!! Super! Dan is de kans vast heel groot dat jullie kindje gelijk met je mee naar huis mag als alles goed gaat, dat moet ook heerlijk zijn :) . Waar je je eerst nog afvroeg hoe dat zou gaan bij een prematuur, hoeft dat nu niet meer.

En weer een dag dichter bij je bevalling!

Fijn dat je je nu kunt voorbereiden en dat je man en dochter nog naar de intocht kunnen. Nog even doorbijten met extra veel chocolade ;). Hoop dat deze laatste dagen/max anderhalve week een beetje te doen zullen zijn voor je.

madelein vindt dit leuk.
  17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Jaaaaaa @Fristi2012 !!! We hebben het toch weer geflikt!!

En idd, uk mag gewoon bij me blijven volgende week ( tenzij er gekke dingen gebeuren) en na een paar dagen mee naar huis :). Heerlijk gevoel!!

Vannacht was weer k dus komende nacht maar weer een slaappil erin.

Vanmorgen toch even naar het tuincentrum geweest, heb een aardige dag tot nu toe. Heerlijk voor paal in een rolstoel rond gereden door m’n moeder ;).
    Dl vond get geweldig. Was ook een mooie show met veel muziek en bewegende dieren enzo. Erg leuk! Nu ligt ze te tukken dus ik ook even plat.

Bailief, Issie en Fristi2012 vinden dit leuk.
  18. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Wat heerlijk dat je er toch even uit bent geweest! En zo leuk dat ze zo enthousiast was. Nu weer even je rust pakken.
    Heb ook wel zin in zoiets, maar dichtstbijzijnde tuincentrum is al half uur met de auto, daar word ik al niet vrolijk van.

En wat een fijn idee moet het zijn dat kleine man (als het allemaal goed gaat) gewoon bij je kan blijven, een gewone start kan hebben. Heerlijk!

En dan hopelijk vannacht weer een goede nacht.

19. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @Fristi2012 O das wel een eind ja. Dit was 10 min met de auto, prima te doen. En dat koppie van de kleine maakt ook alles goed dan :). Heb je niet iets anders dichter in de buurt? Misschien Sint intocht het weekend waar je heen kan met iemand?

Ja dat is echt een fijn idee ja. Ik had best wat specifieke wensen ( wil hem bijvoorbeeld niet aangekleed hebben na de geboorte maar bloot bij me de eerste uren, of bloot bij papa tot hij bij mij kan) en dat kan nu ook gewoon doorgaan als het goed is!

20. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    @madelein sint intocht is precies op middagslaapje tijd in dit stomme dorp. Maar misschien maak ik zoon wel wakker. Al is het volgens mij niet meer dan een sinterklaas, een zwarte piet en een muziekband. Weet niet of ik m'n lichaam daar wel zo moe voor wil maken.
    Denk dat we lekker op de bank de intocht op tv gaan kijken.

Vanmiddag nog ff weer naar t werk van papa, is voor kleine man altijd feest en ik moet nog wat uitleggen aan een medewerker. (Best lastig als je de enige bent die iets doet en het dan niet zelf kan, maar het moet opeens gebeuren) Al denk ik dat m'n man er ook wel uitkomt zonder mij als het zou moeten.
    Morgenmiddag weer verloskundige, ben ik er ook weer ff uit.
    Vrijdagochtend is er weer mamacafe hier in t dorp, misschien dat ik eens kijk of m'n lichaam dat nog wil. Daar kan ik gewoon zitten.
    Dus weer genoeg te doen.

Dat niet direct aankleden vind ik ook wel een goede. In ieder geval wil ik haar eerst aan de borst, voordat er verder wat gebeurt (als dat mogelijk is natuurlijk). Het mooist lijkt me dat dat in bad nog gebeurt.
    Maar we zien het allemaal wel. Ik laat het gewoon over me heenkomen. Voor het zelfde geld wil ik helemaal dat bad niet in en m'n bed niet af. Hahah

Deel Deze Pagina