Jaaaa, daar is ie dan! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Die het overduidelijk heel erg goed gehad heeft in jouw buik. Geniet ervan! ❤️
En nog een stille meelezer Haha, gefeliciteerd!! Wat een prachtig gewicht ook, nu lekker uitrusten en genieten!
Wat een fantastisch nieuws!! En wat een mooi resultaat voor jouw volhouden en doorzetten, wauw!!! Stoer mens. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Wat een prachtig gewicht, dat heb je goed gedaan hoe voel jij je? Geniet ervan en lees nog even goed wat @Fristi2012 gezegd heeft
Dank allemaal! Sorry niet geluisterd, stond een uur geleden al naast m’n bed Haha Gaat wel goed. Hij wordt zo weer beoordeeld door de kinderarts. Beetje gedoe maar beter te vaak dan te laat checken is het motto. Prima. Ik heb wel pijn maar ja dat is logisch. Verder ben ik vooral heel moe. Alsof er 100 kg van m’n schouders is gevallen. Ook logisch denk ik.
Tsja zoals je eerder al zei, je bent niet helemaal gemiddeld en stiekem hoop ik dat ik je straks na kan doen En zeker logisch. Je hebt weken lang door moeten bijten en dat zal er nu ineens uitkomen. Je mag ontzettend trots zijn op jezelf! Is het voor een bepaald aantal momenten dat jullie zoontje gecheckt moet worden? Maw; mag hij met jou naar huis wanneer jij ontslagen wordt en hij het goed doet?
Wauw gefeliciteerd!! En wat een prachtige termijn heb je uiteindelijk gehaald zeg! Veel geluk met elkaar
Gefeliciteerd!!! Doe echt rustig aan, luister naar je lijf. En vooral: geniet! En als dat even niet kan, komt het ook wel weer goed
Had ook niet anders van je verwacht. Eigenwijsje! Zorg goed voor jezelf. En laat de rest door anderen doen. Nu willen ze het nog.
Van harte gefeliciteerd!! Al die tijd meegelezen en wat heb je dat goed en lang volgehouden! En hu is daar dan jullie zoon met een pracht van een naam. Geniet ervan en hopelijk een goed herstel en snel naar huis!!
Van harte gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gegaan is. .... En ik maar denken dat ik de enige stille meelezer ben