33+4 en aan het bevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door madelein, 22 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.489
    113
    Heb braaf toch maar gebeld, moet er zo ff heen.

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Verstandig. Hou je ons op de hoogte?
    O ja dat was het, dat ze het gingen overleggen vandaag. Wist dat er iets was vandaag. Nu bijna 39 toch? Zou mooie termijn zijn.

Blote billen is zo niet handig met een jongen :eek: Bzc ga ik nu niet aan beginnen, mij teveel gedoe zo vroeg :| Komt over een paar maanden wel weer ;).

Kan morgen anders wel wb luiers proberen, denk alleen dat z’n lijfje daar nog te klein voor is...
    Het lijkt echt de poep te zijn die het uitbijt omdat het alleen op die plek zit.
    Heb het met dl ook nooit gehad...
    Ik eet idd koemelkvrij.
    Kraamhulp zei nog dat ik op moest letten voor spruw, dat schijnt dit ook te kunnen veroorzaken. Maar hij is niet vaginaal geboren, dus die kans lijkt me heel klein...

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

@madelein maizena! Onze dochter had het toen in het ziekenhuis al en daar adviseerden ze het ons en gaven ze het ons ook. Werkte perfect!

4. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.489
    113
    Ik moet door naar t ziekenhuis. Hartslag dipte een beetje af en toe. En dat in combinatie met weinig voelen toch ctg.
    Verloskundige van t ziekenhus aan de telefoon vroeg of ik niet aan t bevallen was. Volgens eigen vk zag ik er niet zo uit. Haha. Hoop dat dat t geval wel is.

5. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.489
    113
    Eventueel alleen hydrofielen als luier als wb nog niet past. Broeit ook een stuk minder. Alleen wel lastig zonder overbroekjes.

Spruw kan natuurlijk ook. Zelf nog geen klachten aan je tepels? Of met t drinken.

6. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.489
    113
    Ik lig nu gezellig aan de ctg. Helaas ging kleine gup lekker ff er vandoor, dus moet ik weer opnieiw. Maar goed teken, want ze beweegt als een gek nu. Die ctg vindt ze maar niks

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

@Fristi2012 jammer dat je niet aan het bevallen bent ;) maar fijn dat jullie meisje nu wel lekker actief is! Goed dat je gebeld hebt. Die ctg houden ze niet zo van geloof ik :roflmao:. Hoe is haar hartslag nu?

@madelein ik denk inderdaad ook dat je nu nog weinig kunt ivm de 6 weken rust die je moet nemen. Maar dan kun je aan het eind van die 6 weken in ieder geval even kijken of bepaalde dingen misschien toch alweer iets beter gaan :)

Wat groeit hij goed!! Supermelk :D

Sudo schijnt trouwens te prikken in wondjes die open zijn, ik heb het nooit bij mezelf geprobeerd hoor. Las het op het forum.

Mag ik even klagen? Ik heb alweer de hele middag het gevoel alsof ik zwaar ongesteld ga worden. Vreselijke nare en zeurende pijn in mijn onderrug. Dat icm een gevoelige buik... Vandaag is niet mijn dag, bah. Ga straks lekker met een kruik liggen :)

8. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Hier helaas twee keer een kind met spruw gehad na een sectio :( Alleen bij ons zat het bij beide kindjes alleen in de mond.
    Als het echt ‘eilandjes voor de kust’ zijn op de billen zou het dus best kunnen!

9. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.489
    113
    Hartslag aan ctg was goed.
    Beweging van de hele dag is ze nu aan het inhalen volgens mij.
    Alleen vruchtwater was wat aan de lage kant. Is nu met de gynaecoloog aan het overleggen.
    Was 7 cm en ze zien liever minstens 9.
    Ik maak me niet druk en hoop nog steeds dat dit een voorbode is.

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik hoop met je mee @Fristi2012 ! Als de gyn het oké vindt dan kun je naar huis?

11. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.489
    113
    Ik mag naar huis. Morgen weer komen voor ctg. Ze willen misschien gaan inleiden, maar dat wil ik eigenlijk niet. Maar wat moet, dat moet.

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ach jeetje, dat had je niet verwacht denk ik?! Je wilde zo graag thuis in bad bevallen.. is dit ivm het verminderde vruchtwater? Spannend voor je zeg. Moet je er morgenochtend al zijn?

13. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.489
    113
    Idd, wil heel graag gewoon thuis bevallen. En het liefst gewoon natuurlijk op gang. Maarja, niks aan te doen.
    Zul je altijd zien he. Bij zoon wilde ik in het ziekenhuis en ging ik thuis bevallen. Nu wil ik thuis en moet t misschien in t ziekenhuis.

Maar moet idd vanwege het vruchtwater.
    Morgenmiddag om half 3.

Ik baal behoorlijk. Bah!

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ja snap ik. Het is ook ontzettend balen! En wat moet dat moet inderdaad, maar dan hoef je het nog niet leuk te vinden.

Wie weet heb jij gelijk en is het inderdaad voorwerk, dan kan je bevalling voor morgenmiddag best beginnen :)

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @Roos12 : Hmm Oke. Het zijn 2 kleine bloedende plekje net naast z’n anus. Als ik Google ziet dat wat je zegt er niet herkenbaar uit.

@Fristi2012: jeetje wat een avonturen weer. Gelukkig doet uk het nog goed, maar zou idd wel enorm balen zijn als je in het zh moet bevallen. Alles voor de veiligheid van je kleintje natuurlijk, maar kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent.
    Grappig, zl vond de ctgs ook vreselijk, werd dan ook mega druk.
    Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt.

Idd hydrofiel zonder overbroekje is zo’n gekledder. Ga morgen wel even kijken hoe get eruit ziet en anders toch maar bloot idd.

@Bailief : maizena ja?! Bizar! Ook op open plekjes? Ik las idd ook dat sudo brandt dus ben met bepanthen gaan smeren. Houdt het vet en hopelijk bijt het dan minder uit.

He bah wat een rot dag heb jij! Helpt de kruik een beetje?

Hier even een rot momentje. Dl was vanmorgen al heel tegendraads en overal tegenin. Alleen bij mij ook. Tegelijk wil ze juist meer bij mij zitten en hangt ze aan me. Vanavond dacht ik haar lekker in te smeren en voor te bereiden op het slapen. Werd dus een groot drama. Kreeg het niet eens voor elkaar en ml moest haar in de houdgreep nemen om haar pyjama aan te trekken. Om vervolgens hysterisch in m’n armen te vliegen en uit te huilen. Naar. Wilde haar juist wat extra aandacht en liefde geven en dan gaat het zo :(. M’n hart brak.
    Door die toestanden nu ook pijn in m’n buik natuurlijk. Morgen moet ml het maar weer doen :(

16. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.489
    113
    @madelein Maizena schijnt bij schimmel dan weer niet goed te zijn, omdat dat voedend is voor de schimmel.
    Maar als het idd gewoon luieruitslag is weer wel.

Wat sneu voor jullie, dan wil je zo graag een fijn momentje en valt het vies tegen.

@Bailief klagen mag lekker hoor.
    Lig je lekker met je kruik? Hoop dat het al iets is afgezakt ondertussen.

Ik ga nog even verder balen.
    Zoon moet z'n bed nog in, staat onder de douche.
    En dan ga ik lekker liggen en hoop ik dat er wat gebeurt. Maar dat zal wel zwaar tegenvallen.
    M'n bekken doet in ieder geval wel goed pijn.

De vk gaf nog wel aan (die belde ik om te vertellen hoe en wat) dat ze wilden strippen met 39 weken.
    Dus ik hoop nog dat ik niet acuut ingeleid hoef te worden en dat ik dus eerst strippen mag proberen morgen of overmorgen. Maar dat moest ik in t ziekenhuis overleggen.
    Ziekenhuis vk wilde niet kijken of ik ontsluiting had omdat ze eerst wilde testen om er niet een scheur in m'n vliezen zat. Ze verwachtte van niet dus ik hoefde niet op de uitslag te wachten.

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Jemig @Fristi2012 je zit wel in de molen gelijk he :(. Balen.
    Hoop voor je dat uk vannacht gewoon zelf besluit te komen. Zou je een hoop gedoe schelen!

Fristi2012 vindt dit leuk.
  18. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.489
    113
    Jaa ik baalde er al van dat ik gebeld had. Anders had ik het niet geweten en mocht ik gewoon gestript worden deze week.
    Maar gezondheid van de kleine gaat voor he. Zou het mezelf nooit vergeven als ik niet gebeld had en er is wel wat.

19. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Nee zo is het ook weer. Uiteindelijk is dat het allerbelangrijkst. Maar betekend niet dat je niet mag balen he! Snap het heel goed.

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Tis feest hier. Een ongelukkig ventje met krampjes en zuigbehoefte, maar teveel melk voor z’n maagje. Kan me niet herinneren dat dl mij ooit zo onder gespuugd heeft ( Em dat met reflux ;)). Heb nu maar een speentje gegeven.... weet het ook even niet anders.

Dl is in de Gloria met haar unicorn snowglobe. Die moest mee naar bed, en toen ik net ging kijken voor ik naar bed wilde schoot ze overeind en ding moest aan ( wilde hem eigenlijk uit dr bed halen...). Nu ligt die dus al een kwartier te roepen hoe mooi en prachtig dat ding is :confused:

Ik ga maar liggen en zie wel wat de nacht brengt

Ukkie1 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina