33+4 en aan het bevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door madelein, 22 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    @Bailief werkt ook niet. Tenminste, afgelopen nacht niet.
    Je moet toch wat als je midden in de nacht wakker ligt he :roflmao:

Bailief vindt dit leuk.
  2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hahaha hè jammer nou

Fristi2012 vindt dit leuk.
  3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hahaha :p

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @Bailief Haha ja dan gaat je productie idd omhoog. Daarom geef ik nu ieder keer dezelfde borst ;). Dan stimuleer ik het niet nog extra :).

5. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Geen novemberkindje geworden helaas.
    Eigenlijk hele nacht rustig. Behalve dat ik al een paar keer nogal bezweet wakker ben geworden, maar dat word ik de laatste weken sowieso.
    Zoon net wakker, papa voor de verandering ook eens, dus die een poging gedaan. Was niet zo’n succes dus alsnog erheen en met veel meer moeite dan normaal is zoon weer stil. Hoop dat ie nog lekker een tijdje slaapt, ga ik ook nog even doen.

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @Fristi2012 he balen :(. Je gaat wel heel snel ri de uitgerekende datum nu...
    Kwam de vk vandaag weer?
    Lekker dat het spul weer slaapt. Hier weer een vroege vogel helaas...

Vannacht een rot nacht gehad. Thijme boert nog niet goed na het drinken en nu hij grotere hoeveelheden drinkt krijgt hij daar last van. Dus onrustig vannacht, en elke 1.5 uur willen drinken begin Vd nacht. Als bonus had onze alcoholistische buurman het weer op z’n heupen vannacht. Tot 2.00 harde muziek aan :mad: Toen heb ik een kwaad appje gestuurd of ie wel goed bij z’n hoofd is. Hielp.

7. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    @madelein wat balen van zo’n nacht. En zo’n buurman kan je wel schieten volgens mij. Bah! Gelukkig werkte een appje sturen.
    Hopen dat t overdag wat rustiger is vandaag.
    Wel lastig dat boeren nog niet zo goed wil.

Jaa komt wel dichtbij nu. Vandaag 39+2, de dag dat zoon geboren werd. Dus alles na vandaag voelt al lang.
    Morgen komt de vk weer een strippoging doen. Dus vandaag nog weer een wachtdag. Ik verwacht er weinig van vandaag. Het is gewoon weer rustig.
    Maar misschien is t stilte voor de storm. (Gelukkig beweegt ze wel gewoon)

8. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Nog steeds niks hier. Net zoon laten ophalen door man. Kan hij lekker even bij papa op het werk spelen, en daarna pannenkoeken eten bij oma.
    Ik blijf lekker thuis, geen zin in die drukte om me heen.
    Man komt straks wel thuis eten, neemt pizza mee :thumup:

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Grmpf :(.
    Lekker even tijd voor jezelf nu dus!

Hoop voor je dat morgen blijkt dat je meer ontsluiting hebt en strippen beter gaat.

Wij zijn vanmiddag voor het eerst met z’n vieren naar buiten geweest :). Heerlijk!

10. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Heerlijk even naar buiten! Fijn dat t kan.

Ik lig al sinds ze weg zijn lekker op m’n bedje. Heb ook wel zin om naar buiten te gaan, maar lopen is me iets teveel van t goede. En in de rolstoel heb ik ook geen zin in. Haha
    Ik hoop ook dat ik morgen wel echt te strippen ben en het dan ook wat doet.
    M’n bekken en rug doen wel weer meer pijn, terwijl ik eigenlijk alleen maar op bed heb gelegen, hoop dat t een goed teken is.

11. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Oké, nieuwe nacht, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    En anders morgenochtend weer poging tot strippen.

@madelein ik hoop dat je een goede nacht hebt.
    Niet weer van die gekke buurmannen enzo.
    En dat kleine man lekker wat uurtjes pakt, zodat je zelf ook beetje rust hebt.

@Bailief bij jou alles nog goed?

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Kwam even kijken of er nieuws was maar nog niks dus :(

Zal morgen uitgebreider reageren!! Hopelijk een goede nacht allemaal!

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ook ik kwam even kijken of er al nieuws was. Hopelijk lukt het strippen vandaag goed @Fristi2012 !

Ik reageer later ook even uitgebreider :)

Gisteren een beetje teveel van mezelf gevraagd en toen was ik er even klaar mee :rolleyes: eigen schuld wel, maar toch.

14. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Vannacht niks, dus we hopen nu maar op t strippen ;)

Gezien het weerbericht acht ik de kans zeer aanwezig dat het vannacht wordt. Sneeuw, ijzel, hele dag tegen het vriespunt.
    Met zoon ben ik bevallen met enorme ijzel, schaatsen op straat enzo. Kan toch geen toeval zijn.

madelein vindt dit leuk.
  15. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Vk net geweest.
    Vet handig, de doppler deed t niet. Ik hoop dat ze beter is in bevallingen dan batterijen vervangen.
    Maar ze kon wel strippen gelukkig, had het over 2 cm ontsluiting.
    En dan straks komt ze nog ff het hartje luisteren.

16. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Zou mooi zijn @Fristi2012 !! Heeft nu lang genoeg geduurd ;). Als het maar niet zo glad wordt dat de vk niet naar je toe kan komen...!

Hier goede nacht gehad. Wel wat onrustig, kleine kerel lijkt ook wel reflux achtige klachten te hebben net als dl. Het zit hem na voedingen echt dwars, ligt ie te pruttelen en te piepen, tong uit z’n mond, sneu. Wil dan ook weer zuigen, maar zit vol melk. Dus toch maar weer in de weer met speentjes voor na de voedingen. Tsr laat ik aflopen omdat het hem anders teveel om z’n oren vliegt. En nu snap ik helemaal goed waarom hij niet op z’n rug wil.
    Lastig, maar gelukkig ervaring ermee met dl.

17. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Handig... Pff
    Wel fijn dat het nu wel goed kon!! Hoop zo dat het iets in gang zet!

18. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Ja echt, heb 5 minuten zitten kijken hoe ze de batterij er niet in kreeg, toen heb ik het zelf maar gedaan. Helaas was de batterij niet het probleem dus is ze in de praktijk ander apparaat gaan halen.

Maar ze is ondertussen weer geweest en hartje was gewoon goed.

19. Bailief

Bailief Niet meer actief

Spannend @Fristi2012 ! Zou wel toevallig zijn als je van beide met wat slechter weer gaat bevallen. Ik hoop het voor je! Dat van die batterijen klinkt wel een beetje dom :roflmao:

@madelein wat fijn dat jullie met z'n vieren naar buiten zijn geweest! Was het een beetje te doen voor je?
    Vervelend van zijn klachten, gelukkig is het herkenbaar voor jou en weet je wat je kunt doen.

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hahaha wat erg. Hopelijk is ze gewoon niet zo technisch ;).

@Bailief ja ging prima buiten! Vanmiddag ook weer een stuk gelopen met dl en uk. Half uurtje, op tempo van een dreumes ;). Heerlijk. Bekken houdt het ook goed dus heb goede hoop dat het gewoon een spieren kwestie is. Wil nu iedere dag een stuk lopen, beetje conditie terug proberen te krijgen.

Deel Deze Pagina