Hopelijk ben je de nacht goed doorgekomen en heb je een beetje slaap kunnen vatten. Mijn duimen draaien op volle toeren
De paracetamol met de weeen remmer heeft wel de buikpijn weggenomen gelukkig. Maar slapen was niet echt makkelijk Pff. Hazenslaapjes en om 6.30 wakker gemaakt voor de controles. En dan kan je dus niet meer slapen We gaan zien wat vandaag gaat brengen.
Mmm die rollercoaster van emoties vergt veel energie. Best spannend voor je. Enerzijds wil je de baby nog zo lang mogelijk bij je houden anderzijds weegt het zwaar om die zorgen en verantwoordelijkheid steeds te dragen. Hoe gaat het vanmorgen met je ? Ben je vannacht om 1u van de remmers af of heb ik dat ergens verkeerd gelezen ? Zet hem op ! Groetjes
Wat spannend meid. Heel veel sterkte en succes vandaag! Baby blijf nog maar even bij mama in de buik. Daar is het nog het fijnst voor jou kleintje...
Ik wilde je ook even sterkte wensen! Ik heb je verhaal een beetje gevolgd de afgelopen maanden en het was elke keer weer goed om te zien dat je weer een week verder was! Hopelijk blijft hij nog even zitten en is het voor jou allemaal vol te houden. Sterkte!
Veel sterkte! Wat een spanning allemaal... Hopelijk blijft hij nog even lekker in je buik, en mocht hij toch al komen dan wens ik jullie het allerbeste! Hou je taai
Dank lieve meiden! @Mijn Xander ik heb vannacht idd de laatste gift gehad. Werkt ong 6-8 uur dus gaat nu mijn lijf uit. En dat merk ik. Elke 10 min een contractie die ook wat pijnlijk is. Even afwachten of dit zo blijft, als dat zo is of toeneemt moet ik weer terug naar de verloskamers voor continue ctg. Net van pure uitputting wel een uurtje geslapen. Dat is wel fijn.
Heftig dat de weeën gelijk weer beginnen nu de remmers uitwerken. Hopelijk kun je nog wat rust pakken voordat je echt gaat bevallen.
Oh jeetje, wat vroeg en wat spannend zeg! Ik zal vanavond eens door de reacties spitten of je er nog wat tussen gezet hebt.
Fijn dat je nog een uurtje geslapen hebt. Lijkt erop dat het toch door gaat zetten, zoals je zelf al dacht. We duimen nog even verder!
Ja het wordt wel spannend nu. Het zet nog niet door maar blijft wel continue doorgaan zeg maar. We wachten af. Dank voor alle lieve reacties!
Oh Madelein, wat lees ik nu?! Dat is schrikken joh! Ik ga keihard duimen dat de kleine nog even blijft zitten. Sterkte!