Misschien stomme vraag hoor maar waarom geven ze remmers maar een maximum van een x aantal uur? Hopelijk kan je toch wat slapen vannacht.
Ze geven dat alleen om de longrijping in te laten werken. En dat duurt 48 uur. Langer remmen is niet zinnig, zeker niet op deze termijn.
Heel veel sterkte! Ik duim voor jullie Ik hoop aan de ene kant dat de kleine nog eventjes bij je blijft zitten.. en aan de andere kant, zijn jullie vast in goede handen. Veel succes!
Kan je niet een keer temazepam krijgen? Ik kreeg dit tijdens mijn opname toen der tijd omdat ik al nachten niet sliep en zoooo moe was. Is nier schadelijk voor de baby en als je wel gaay bevallen ben je er niet suf oid van.. Misch iets om tevragen. Knuffel en sterkte!!
Ik dacht even dat je zo rond nu de laatste weeënremmer zou krijgen, maar het is allang geen dinsdag meer natuurlijk Nu dus al weer 24 uur terug voor jou.. Hoe is het nu?
Ik wil dat zelf liever niet. De baby krijgt daar dan namelijk ook wat van binnen. Stel dat ik dan na een aantal uur ga bevallen kan het zijn dat hij daardoor een slechtere start heeft. Dan slaap ik liever niet @hummeltje5 : Haha ja idd, precies 24 u geleden laatste gift gehad. Buik is onrustig. Nu weer pijnlijke harde buiken elke 5-6 min dus lig weer aan het ctg
Pfff... zo vaak harde buiken. Heb je naast dat uurtje nog iets kunnen slapen? Duim voor je dat je nog wat rust kunt krijgen, niet slapen is killing. Positief he bent weer een dag verder.
Ja 2-3 in 10 min op het ctg. Ze komen zo nog even met de arts bij me, om wat pijnstilling af te spreken in de hoop dat ik dan wel wat slaap. Dus dat zou wel fijn zijn. Ik val nu op zich wel in slaap maar wordt wakker van de pijn, dus kan niet doorslapen. 34 weken gehaald idd! Voelt als een prestatie
Yesss de 34 weken gehaald! Ik hoop dat je wat hebt kunnen slapen en dat je de nacht goed doorgekomen bent.
Heb me toch laten overhalen om een slaappil te nemen, en dat icm pijnstilling heeft me toch een paar uur slaap bezorgd . Baby zit nog op z'n plek. Buik lijkt iets rustiger geworden. We gaan gewoon verder met afwachten
Fijn dat je nog een paar uur geslapen hebt. En nog veel fijner dat je buik wat rustiger lijkt. Hopen dat dat ook zo blijft. Ennn we zitten nu mooi op 34 weken.
Dat klinkt hoopgevend! Super van je 34 weken mijlpaal en wat fijn dat je nog wat hebt kunnen slapen zeg
Yes de 34 weken gehaald!!! Gewoon doorgaan met tellen Hopen dat de kleine nog zo lang mogelijk in je buik blijft.
Hallo, hoe gaat het nu met je ? Goed dat die pijnstilling gewerkt heeft en je nog wat rust heb kunnen pakken. 34 weken yes dat is toch weer een mijlpaal. En elke dag is er nog eentje gewonnen. En de longrijping heeft goed zijn werk kunnen doen! Nu proberen rustig te zijn en wie weet waar je nog komt ! Groetjes