Gaat wel goed op zich. Buik is iets minder pijnlijk, maar nog wel flink rommelig ctg. Net wel weer wat bloedverlies helaas dus voorlopig is naar huis echt nog geen optie. Idd, iedere dag langer in m'n buik is er nu 1. Daar gaan we voor! Zo even een uitje, mag even naar de poli ( met bed en al ) voor een groeiecho. Kunnen ze geschat gewicht enzo bepalen. Wel fijn om te weten.
Fijn dat het opzich wel goed gaat. Helaas zit naar huis gaan er voorlopig nog niet in.. Maar wel goed dat ze er zo bovenop zitten bij je. Ik ben benieuwd waar hij op geschat wordt
Hij ligt op 34.3 qua groei, dus perfect! Heb eigenlijk niet gehoord wat daar voor gewicht bij hoort. Ook niet naar gevraagd, dom!
Oh jee Madelein, dat is ff schrikken! Vooral het bloedverlies! Gelukkig heb je de 34 weken al gehaald en loopt de baby zelfs voor. Ik hoop dat de baby nog even op zijn plek blijft zitten. Heb je nog wat bloedverlies en krampen? Hou je rustig en sterkte toegewenst!
Ik keek toevallig vanmorgen naar een tabel over aankomen in je zwangerschap. Daar staat ook in hoeveel gewicht daarvan van de baby komt. Met 34 weken is dit gemiddeld 2250 gram al een heel netjes gewicht om mee te starten denk ik! Mocht het goed doorzetten, gaan ze dan gelijk over tot de keizersnede?
Ah thanks! Dan zal hij idd rond dat gewicht zitten. Perfect gemiddeld kind . Hmm dat hangt er nog maar van af. Als ik gewoon op termijn ga bevallen wel, maar mocht hij nu echt te vroeg komen willen ze liever dat ik vaginaal beval ( tenzij ik weer zo ga bloeden). De stress van een gewone bevalling schijnt de baby een betere start te geven. Dus het hangt er vanaf wanneer ik beval eigenlijk. @Saira14 : ja Pff. Gelukkig inmiddels bijgekomen van de schrik. Helaas vanmiddag weer wat bloedverlies. Buik blijft ook onrustig, maar zet niet door tot nu toe.
Hoop dat je je kleintje nog even in je buik mag houden. Kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent. Gelukkig heb je de 34 weken gehaald dat scheelt volgens mij ook al enorm. Sterkte!
Wat spannend dan nog joh! Je bent best even bezig geweest met je overwegingen wat betreft de bevalling. Laat maar weer zien dat je er nooit invloed op kunt hebben. Mocht je toch vaginaal gaan bevallen dan hoop ik dat dit een fijne ervaring voor je wordt (voor zover mogelijk... een feestje zal het nooit zijn )
Haha ja klopt. Je kan alles zo leuk bedenken van te voren maar garantie tot aan de deur . Komt goed! We geven ons over @MamaChantal klopt idd! Stiekem begin ik hoop te krijgen dat hij nog even blijft zitten. Zou zo fijn zijn de 36 wk te halen...
Misschien wel goed dat naar huis gaan geen optie is ( ook al is het fijner) als er nu wat gebeurt staat er zo iemand in je kamer en krijg je wat lekkers voor de pijn en het slapen De 34 heb je aangetikt. Ik hoop dat je de 36 haalt maar als ik het zo,lees denk ik het niet
Ja best goed geslapen gelukkig! Geen weeen achtige toestanden gehad waar ik wakker van werd dus dat is heel fijn. Pff ml was hier net met onze dochter. Ze heeft er toch wel last van. Huilen hier, dan breek ik ook. Mis haar zo .
Ahh vreselijk.. dan zou je het liefst lekker naar haar toe willen Heb je wel wat afleiding gedurende de dag?
Oh fijn weer een dag erbij! En zo toch op naar de 35. Kan me voorstellen dat het gemis naar je dochter toe groot is. Het schuldgevoel dat je hebt. Maar kinderen vergeten heel snel en je geeft haar ook iets prachtig in de plaats. Aan die positieve dingen moet je een beetje tellen. Maar het voelt toch een beetje als een prijs die je moet betalen. Om het ene kindje langer bij je te houden kan je je andere kindje minder zien. Precies dat gevoel heb ik ook. Kan men dochter zo weinig geven nu. Ik zit alleen maar thuis en kan geen enkele dag alleen op haar passen... niet makkelijk. Maar jullie zijn bijna compleet ! Nog even volhouden
Ahh goss, kan me voorstellen dat het voor haar erg lastig is op het moment. En voor jou ook. Ik merk hier die aanhankelijkheid op het moment al. En dat terwijl ik er gewoon ben. Maar je meisje komt er wel doorheen hoor. Is ze lekker bij opa en oma overdag?