33+4 minder leven,,

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sunshine92, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je hebt gebeld hoor! Hopelijk gewoon alles oke!

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Alles was goed m'n eigen vk had dienst en het viel haar idd wel op dat hij op handen minder reageert uiteindelijk heeft ze behoorlijk diep in de buik moeten drukken om
    Hem te voelen bewegen maar niet meer echt schoppen meer een glijdend gevoel uiteindelijk mij ook laten voelen maar dat duurde ook wel even voordat hij dat weer deed, maar voor nu geen reden tot zorg morgen om half 12 moet ik weer een Ctg mits hij nog goed gaat bewegen, ze zij wel dat ik nu echt in de tijd kom dat hij minder ruimte gaat krijgen maar als hij nu niet meer gaat bewegen dan hij nu doet zodat ik het ook duidelijk voel vind ze het wel te lang om tot woensdag de groeiecho af te wachten, duim dus dat hij vanavond drukker gaat worden anders morgen maar weer terug , ze noemde hem wel een paar keer een kleine eigenwijs en dt ze dit niet van hem gewend was gelukkig nog iemand die dus opmerkte dat hij normaal anders reageerde

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Goed dat je gegaan bent en zo serieus genomen! Morgen hopelijk weer alles goed en een lekker druk ventje!

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Was een stuk fijner om te horen dat ze m'n onrust snapte dan te horen dat je hun tijd verdoet in iedergeval en gelukkig alles goed :)

5. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig! Hopelijk vanavond weer wat leven in de brouwerij :)
    Goed dat je bent geweest!

6. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Goed dat je hebt gebeld !

Dat gevoel van " ze vinden me een zeur " ken ik heel goed.

Toen ik zwanger was van mijn eerste voelde ik haar niet meer met ruim 28 weken, ook had ik pijnlijke harde buiken en heb toen gebeld naar de verloskamers.
    Daar aangekomen kreeg ik al snel te horen zonder enig onderzoek dat ik me aanstelde, en de pijn van het groeien van het kindje kwam. Binnen 5 minuten konden mijn man en ik gaan. :(

De volgende dag had ik een controle afspraak op de poli en kreeg een inwendig onderzoek...ik mocht meteen terug naar de verloskamers en een paar uur later ging ik met gillende sirenes naar het WKZ in Utrecht, ik had volop weeen en een hoge vlies scheur.

Gelukkig konden ze de boel nog remmen, en zo mocht ik met 32 weken naar huis.
    Ik kreeg thuismonitoring, elke dag.
    Op 32,2 had ik een vlak ctg en de mevr die de controles deed vond het abnormaal dat het ziekenhuis me pas weer wilde zien met 34 weken.
    Ze heeft gebeld, een hoop ruzie gemaakt....de volgende dag mocht ik dan wel even komen ;)
    Om 13:15 uur hadden we een afspraak, en om 14:05 lag onze dochter in een couveuse !
    Ze was er zo slecht aan toe dat het geen dag langer had mogen duren.

Nu ben ik zwanger van de 3e, en nog steeds voel ik me enorm opgelaten als ik moet bellen met de verloskamers. Bang om weer iemand te treffen die me niet serieus neemt.
    Momenteel loopt mijn zwangerschap niet volgens het boekje, en nu kan ik dan ook de knop omzetten....dit gebeurd mij niet nog een keer !!!
    Het gaat om MIJN kind..

Wat ik met mijn verhaal wil zeggen is: Bel als je het niet vertrouwd ten alle tijden !

Liefs,

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja dan word het ook wel tijd dat ze komt
    He veel succes morgen met de inleiding hopen dat je er snel in je armen mag houden

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Zo wat een heftig verhaal zeg :0 schrik er een beetje van gelukkig alles goed gekomen
    Ja dat zij mijn vk vanavond ook meteen gewoon bellen was echt blij dat zij er was zij had mij met 32 weken ook gezien en toen gaf ik aan dat alles goed ging en ze voelde m'n buik even en de kleine begon meteen te schoppen daar begon ze zelf al meteen over

9. zwendel

zwendel Niet meer actief

idd bellen, ik heb het met mijn beide gehad, bij allebei vanaf 36 weken geen gevoel meer en bij beide moest ik elke dag terug komen in het ziekenhuis voor ctg ( tenzij e ineens wel weer gingen bewegen). Bij allebei ook alleen beweging aan de ctg en thuis niks en ik moest juist terug komen van de artsen in het ziekenhuis

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    gelukkig

ilona heftig verhaal zeg

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Even een update vanmorgen weer geweest voor de Ctg voel de kleine wel weer meer maar maar niet zoals normaal vk wou voor de zekerheid toch nog een Ctg maken zag er netjes uit nu weer zelfde verhaal voor morgen als hij nog niet zo beweegt als normaal krijg ik morgen om half 2 weer een Ctg dus afwachten

12. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    fijn dat je goed in de gaten word gehouden

13. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0