Hallo, 8dec ben ik gecuretteerd ivm een MA. Op 5dec was ik al veel verloren maar niet alles. Het bloedverlies was over, maar nu sinds de 28e s avonds heb ik weer bloedverlies. Bij afvegen en wat in maandverband roze. Is het nog van de curettage of wat??? Ik wordt hier zo onzeker van.
Hoi anto1909, het kan zijn dat je menstruatie zich alweer aandient. Zou wat vroeg zijn, maar na een miskraam/curettage kan dit gebeuren. Het kan ook zijn dat het van je eisprong is. En soms heb je gewoon eens wat bloedverlies tijdens je cyclus (ook weer bekend na een miskraam/curettage). Ik snap je onzekerheid, maar het is op zich dus niet vreemd. Helaas kun je niets meer doen dan afwachten. Groetjes Brigitte
Bedankt Brigitte voor je antwoord. Geeft me al wel meer "rust". Zou een menstruatie dus al wel kunnen zonder de eisprong gevangen te hebben met ovulatietesten (wilde graag weten waar ik aan toe was). Genoeg opties dus, maar ik ga het afwachten. Bedankt.
Hoi Anto1909, je kunt inderdaad een eisprong missen met ovulatietesten. Zeker als je cyclus een stukje korter (of langer) is. Groetjes Brigitte