33 jaar en een beugel

Discussie in 'De lounge' gestart door jannn, 10 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik heb het gehad, sommige mensen zie je af en toe even kijken van huh... want t vakt op, ik had slotjes. Maar het maakte mij echt niet uit wat andere mensen vonden hoor.

    Sowieso ben ik daar niet zo van. Het is mijn leven, dus als ik dit wil dan doe ik het.

    Ik zou er gewoon lekker voor gaan! Succes
     
  2. mellanie76

    mellanie76 VIP lid

    5 aug 2016
    17.645
    800
    113
    moeder
    Rotterdam
    Ik heb een beugel gehad op mijn 31e en geen dag spijt van gehad!!
    Ook een beugel gehad als kind.
    Maar ik zou als kind een kaakoperatie moeten hebben.Maar mijn moeder vond dat erg drastisch.Dus toen ik volwassen werd heb ik er goed over na gedacht of ik dit het nu allemaal nog op mijn in nek gaat nemen.Maar het bleef in mijn hoofd spoken want ik was toch niet tevreden over mijn gebit( overbeet).Ook nu zou ik een kaakoperatie moeten ondergaan.Alleen wat lastiger want een volwassen gebit is al helemaal gevormd en botten volgroeid.
    Ik heb het allemaal ondergaan.Operatue was heftig .Maar ben er heeeeel erg blij mee!!
     
  3. yj81

    yj81 Fanatiek lid

    30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Hier net gehapt voor zo'n doorzichtige beugel.Ik verwacht dat ik hem in februari krijg.Mijn ondertanden slijten af omdat ze tegen de achterkant van mijn boven tanden aan komen.
     
  4. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Kijk eens naar de mogelijkheid voor porseleinen facings.

    Ik had ook een spleetje tussen mijn tanden en dat ook aan een beugel te denken, maar mijn tandarts opperde facings.
     
    Nellie4 vindt dit leuk.
  5. fl01

    fl01 Actief lid

    28 jun 2011
    277
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik was 40 en kreeg toen pas een beugel. Geen spijt van gehad en het grootste deel werd bij mij nog vergoed ook.
     
  6. suikerfee

    suikerfee Fanatiek lid

    13 jan 2010
    1.694
    361
    83
    Kun je mij iets meer vertellen over dat laagje hars? Wat doen ze dan en wat is het effect?
     
  7. dds

    dds Fanatiek lid

    1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Mijn hoektanden staan goed, maar mijn voortanden staan naar binnen (drakula:evil:)
    De tandarts heeft een dikke laag hars op mijn voortanden geplaatst waardoor ze nu allemaal tot een rechte lijn komen (hoek-+ voortanden)
     

Deel Deze Pagina