Op 1 juli heb ik een miskraam gehad, op 2 juli (ivm een geplande curettage) heb ik een echo gehad en mijn baarmoeder was volledig schoon volgens de gyn. Vloeien is na een week gestopt, test is weer negatief, maar ik heb nu ineens weer krampen die ik herken van mijn miskraam. Als ik druk op de plek waar mijn eierstok rechts zich bevind dan doet het zeer. Herkent één van jullie dit ? Ik las wel ergens dat er weefsel achtergebleven zou kunnen zijn. Maar dan lijkt me dat je ook bloedverlies en koorts moet hebben. Dat heb ik niet. Eisprong zou kunnen als is die voor mijn doen (nu dag 13) erg vroeg, normaal tussen 18 en 24. Ben een beetje onzeker nu. Hoop dat dit geen ellende betekend.....
he he wat vervelend zeg dat je dit heb. ik weet dat ik ook die krampen heb maar mijn curretage is 2 dagen geleden. misschien is het je menstruatie, mimjn verloskundige zij dat het na een curretage wel pijnlijker kan zijn om weer ff ongesteld te zijn. groetjess hoop dat het snel weer goed gaat met je.
Veel sterkte, kan je hier niet mee helpen heb gisteren mijn curretage gehad. Had gisteren nog wel pijn maar op het moment niet meer.
Ik herken de krampen van mijn eigen miskramen. Na beide miskramen had ik een cyclus van 28 dagen (anders nooit) en halverwege een eisprong. Vooral na de eerste miskraam had ik ook erg veel last van krampen en pijn. Na de eisprong (die ik daarvoor nooit had gevoeld) was het weer weg en de eerste menstruatie was ook pijnlijker dan anders. Bij mij lijkt het er dus bij te horen. Heel veel sterkte de komende periode.
Vandaag is het weer weg, misschien komt het nog terug. Ik heb een ovu test gedaan, geen eisprong te bekennen. Dus het zal wel een voorbode zijn geweest. Ik ben niet gecuretteerd dus ik weet ook niet of dat weer anders is qua herstel. Als je mijn temperatuur ziet gaan...ik vraag me af hoe ver we naar beneden zien gaan. Wel grappig, meestal is het lijntje precies andersom...van laag naar hoog.
Kan wel je ei zijn. Ik had na de curettage op dag 9 mijn eisprong. Het kan dus zijn dat je cyclus van slag is na een mk of curettage maar dat hoeft niet! De maand erna had ik mijn ei op dag 13 en zie mijn baner. Succes!!
Ik heb een spontane miskraam gehad en een curettage. Het herstel van mijn cyclus was na beide gelijk. Dus het hoeft niet uit te maken. Beide keren ook snel weer zwanger trouwens, de derde cyclus (mijn dochter) en nu net als melanie1986 de tweede.
Bedankt voor jullie antwoorden. Heb even een ovu test gedaan gisteren en vandaag...niets te bekennen. Dus ik ga er vanuit dat het nog niet zo ver is. Ik vind het wel heel bemoedigend om te horen dat jullie beide weer snel zwanger zijn geraakt, dan is uiteraard ook onze wens. Al heb ik soms wel eens mijn twijfels als ik zulke krampen heb of ik niet een cyclus af zal wachten om mijn lijf meer herstelkans te geven. Aan de andere kant die cyclussen van mij kunnen ook wel 40 dagen zijn dus dat vind ik dan wel weer erg lang duren, dan ben je voor je het weet weer 3 maanden verder....
Fiore ik heb al veel berichtjes van je gelezen. Mijn miskraam was een week eerder en ik herken echt zowat alles wat je schrijft! Ik ben nog niet ongi geworden maar zag dat jij wel al bloedverlies hebt wat mogelijk een menstruatie is.
heyy, ik denk dat je cyclus gewoon in de war is..idd als er iets achter was gebleven dan zou je koorts hebben en je echt niet lekker voelen..maar ik zou het wel ff in de gaten houden en in ieder geval wel even mijn arts waarschuwen/ vertellen zodat zij/hij het ook weet.. Sterkte!!
Bergje: wat ellendig dat je het ook mee hebt moeten maken. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat dit mijn menstruatie al weer is. Heel vaag, het duurt normaal al een week of zes en nu ik nog langer had verwacht is het er ineens met drie weken.