De titel zegt het al. Zijn er mensen met ervaringen en zijn ze bij het lichtpunt echt zo sentimenteel aangelegd als ik af en toe hoor en lees of valt het allemaal wel mee? Wie is bij het Zuyderland (Orbis) geweest en wat vonden jullie daar van? Alvast bedankt voor jullie reactie. Liefs Chelleke
Bij mijn 2e zoontje ben ik toen naar lichtpunt gegaan. Vond het een lieve vrouw en nam echt de tijd. Mijn laatste zwangerschap wilde ik eigenlijk weer de SEO bij lichtpunt laten doen maar omdat ik onder medische controle liep heb ik de echo in azm gehad. Wilde het eigenlijk liever niet te medisch maar de vrouwen daar deden het zo leuk + ik kreeg gratis een half uur film op dvd mee inclusief 4d echo! Was zo verbaasd en vond het qua gevoel dit keer niet zo medisch (had ik wel bij mijn oudste). Zoals ik lees mag je kiezen dan kies echt op je gevoel wat voor jou belangrijker is
Dank je wel Veronique... ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij het lichtpunt... hoor idd veel positieve verhalen vandaag ook ban kennisen en familie....