Huh?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ging net naar het toilet en toen ik mijn onderbroek naar beneden deed :oops: :oops: :oops: zag ik dat er een klein plasje in zat.. ik voelde wel dat mijn onderbroek een beetje nat was daarom ging ik ook naar het toilet maar ik ging ervan uit dat het weer afscheiding was. (veel last van sinds zwangerschap)

    Het is zo raar ik heb het niet voelen lopen :oops: weet echt niet wat ik hiervan moet denken (heb wel dat ik urine verlies als ik bv onverwacht nies maar dan weet en merk ik het ook) Nu heb ik er helemaal niets van gemerkt..... :confused:

    Ben ik de enige of hebben meerdere dames hier last van?
     
  2. ikkuh

    ikkuh Actief lid

    3 sep 2007
    278
    0
    0
    hooi
    ik weet ok niet prcc wat je hebt
    ik heb wel erg last van bruine afscheing met af en toe een druppeltje rood..
    maar heb je egt heel veel dan ?
    miss tog maar even de verloskundige bellen als ik jou was.
    sterkte!
    gr
     
  3. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    hoi,

    ik zelf niet, maar een vriendin van mij had dit toen ze met de buurvrouw stond te vertelln.

    Ze kreeg opeens een natte broek, zijn daarna naar het ziekenhuis gegaan (onder gyn. toezicht). Daar hebben ze gekeken of het vruchtwater was, maar het bleek urine.
    De kleine was al zover ingedaald dat ie gewoon op der blaas duwde terwijl ze zelf niks merkte.

    Maar al met al hoef het dat niet te zijn he, dus bij twijfel even vk bellen.
     
  4. rastagirl

    rastagirl Fanatiek lid

    15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik zou wel even bellen als ik jouw was
     
  5. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    maar heb verder helemaal nergens last van geen krampjes geen pijn niets :(
     
  6. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Keek op de klok en zag toevallig dat het telefonisch spreekuur is bij mijn VK.... Hij gaf aan dat als het vruchtwater zou zijn geweest dat het rond 29 weken zwangerschap in een hele stroom / plens zou moeten zijn gegaan omdat je kindje nog niet ingedaald is en voor de uitgang ligt! (klinkt erg logisch achteraf gezien) Hij zegt dat de zuurgraad van de vagina zo kan veranderen dat je last kunt krijgen van afscheiding die zo dun en transparant is al urine.... Pfff bah of dat je toch een beetje urine verliest onopgemerkt omdat je bekken bodem spieren slapper en slapper worden..

    Toch blijf ik het raar vinden :(
     
  7. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik ben nu voor de 3e keer zwanger en bij de voorgaande 2 heb ik nergens geen last van gehad, maar een week of 2 geleden stond ik samen met Ed bij de betaalautomaat van de parkeergarage en terwijl ik die kaart in dat apparaat gooide moest ik niezen, en zonder dat ik er ook maar iets aan kon doen (kon het niet stoppen niets) bleef het (plas) gewoon doorlopen :( dan voel je je lekker voor l*l staan, terwijl je andere (achteraf) gelukkig niets konden zien, maar ik voelde me knap lullig...

    sindsdien is het nog een paar keer gebeurd (niet vaak en veel maar toch) en zei de vk dat ik moest proberen mijn bekkenbodemspieren te "trainen" dat dat wel zou helpen...

    dus tja denk niet dat je er veel aan kunt doen meid...
    succes
     
  8. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo Smoekie,

    Maar jij hebt het dus ook wel eens zonder dat je niest?
     
  9. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb wel een tijdje gehad dat ik urine verloor, mijn ondergoed was steeds nat. k schaamde me wek. ben toen de bekkenbodemspier gan trainen en toen ging het beter. Nu heb ik er geen last meer van.
     
  10. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi ik heb er ook al weken last van, maar dan weer niet als ik nies of wat dan ook :( . tja menselijk lichaam kan raar in mekaar zitten.

    ik moet zeggen dat ik het goed kan redden met inlegkruisjes, misschien dat je dat kan proberen.

    succes!

    joyce
     
  11. jeslin

    jeslin Actief lid

    19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Tja ik heb er helaas op het moment heel erg last van ik had er ook bij de eerste zwnagerschap last van maar nu toch erger.
    Op het moment ben ik wat verkouden,en moet ik echt er op letten dat ik heel erg veel naar de wc moet gaan want bij het minst geringste hoestje of niesje plas ik in men broek :oops:
    Ik kan mezelf echt een aantal keren per dag verschonen,vind het wel heel erg maar ja wat doe je eraan dan zoals smoekie zegt je bekkenbodem trainen en dat doe ik dan ook.
    Maar het is in ieder geval een kwaal wat echt heel erg vervelend is.
    Groetjes jeslin
     
  12. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Gezellie met zijn allen aan de tana lady :oops: ;)
    Gelukkig ben ik niet de enige dat lucht al een stuk op!

    dank je dames!
     
  13. Alida27

    Alida27 Actief lid

    11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ook ik herken het!

    Ben er mee naar de HA geweest,en het is urine/ zeer dunne witte vloed..
    Zeer zeker als de baarmoeder groeit,en de baby groter wordt,
    kun je er last van hebben!
    (Als je het voor lange tijd blijft houden,zou ik even een afspraak maken
    bij je verloskundige..)

    Groetjes,Alida
     

Deel Deze Pagina