33 week zwanger en erge menstruatie buikpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daddys princess, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiekel

    stiekel Bekend lid

    hoi hoi

    hier nog zo iemand die er vorige week 2 dagen last van heeft gehad.
    en ook bij mij was het geen blaasontsteking.
    moet het nu in de gaten houden van de vk.
    en aangezien ik de vorige keer ben ingeleid weet ik dus niet hoe weeen op gang komen(stom he)

    groetjes sandra
     
  2. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    Mooi zo! Dan weet je in ieder geval dat het dit niet is! Bij mij jammer genoeg alweer voor de 5e keer! Dus zit weer aan eenkuur!
    Misschien dat het dan toch voorweeen zijn wat natuurlijk goed mogelijk is! Hopelijk gaat het gauw wat minder worden, elkedag buikpijn is ook geen pretje!
    Sterkte nog!
     
  3. daddys princess

    daddys princess Actief lid

    23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    dankje, ik moest wel veel drinken van de dokter anders kreeg ik wel blaasontsteking maar gelukkig zijn het dan toch de voorweeen (wat gaan die 9 maanden eigenlijk snel)
     
  4. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb ook al sinds maandag zo'n blaasontsteking gevoel, maar blijkbaar geen blaasontsteking. Ik heb urine afgegeven en ze hebben het zelfs op kweek gezet. Mijn beeb lag wel weer met zijn koppie naar beneden, vorige keer ook al. Ik moet ook vaak plassen en maar kleine beetjes. Misschien drukt hij op mijn blaas, of zou hij aan het indalen kunnen zijn? Is nog een beetje vroeg voor mij niet?
     
  5. homer

    homer Lid

    29 okt 2006
    32
    0
    0
    Hoi,
    Ben vandaag net bij de vk geweest. Ik heb het ook soms; van die zeurderige pijn + harde buik wat lijkt op menstruatiekramp.
    De vk vertelde dat het van het indalen komt. De mijne ligt ook nog in stuit maar daarom kunnen ze nog wel indalen. (hoop nog wel dat de kleine gaat draaien natuurlijk).
     

Deel Deze Pagina