Positieve test toch bruine afscheiding??!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door piccolina, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Gister 11/12 dpo, vandaag 12/13 dpo oplopende positieve test.
    Is dat 2/3 dagen voor nod.

Net vanavond bruine donkere afscheiding.
    Voel behoorlijk zwanger en testen ook...

Miskraam? Zal ik dan morgen nog steeds positief hebben of zal wat witter worden? Of komt dat vaak voor dat oude bloed?
    Eerste 2 keren had ik dat niet... Wel kan dat komen miss omdat ik miskraam had 6mnd terug??

Ben echt gek aan het worden:(
    Bekijk bijlage 437286

2. Zwangervande2de

28 dec 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!
    Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook.
    Je testen lopen mooi op en bruine afscheiding is heel normaal rond je Nod als je wel zwanger bent!
    Zolang het niet helder rood is zou ik me geen zorgen maken.
    Vertrouw je het niet bel je huisarts of verloskundige even. Ze kunnen altijd Even bloes prikken of je hcg mooi oploopt!

3. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Gefeliciteerd,
    Ik heb tot ongeveer 12 weken geregeld bruine afscheiding gehad. Kan oud bloed zijn. Het hoeft niet direct een miskraam te zijn. Probeer niet teveel te gaan testen, daar raak je alleen maar gefrustreerd van. Probeer te genieten van je zwangerschap.

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Kan beide kanten op. Hier zowel ervaring dat het goed afliep en ook dat het niet goed afliep.
    Spannend hoor! Hoop voor je dat het goed blijft gaan.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad en het is beide keren goed gekomen. Geen krampen?

6. Cathelijne1986

Merah gefeliciteerd trouwens met je zoon! Weet nog dat het tijd terug de vraag was of 1 kindje zou lukken en nu heb je er drie! :) :)
    Mooie naam ook, zo heet mijn oudste ook ;)

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Nee geen krampen en het was gister voor slapengaan een soort donker bruine niet veel dat het wegliep maar iets wat ook bleef op papier. Snachts nog naar wc geweest en net- niets.

Dank dames ik denk dat het nog van vorige miskraam iets van innesteling of zo? Heb het wel gehoord maar bij 2x zwanger niet gehad dan schrik je wel..

Ik heb meer van dat miss is wel doorzet maar dan leeg vruchtzaakje of fout bij aanleg waardoor dat afscheiding was.. Gewoon eng

8. Cathelijne1986

Dat kan, maar ga nu niet doemdenken! Het is nu gestopt, je hebt geen krampen dus dat is heel positief. Ontspan en wacht je eerste echo af :)

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dank je Cathelijne! Het kan idd raar lopen. Ivf was gewoon DE oplossing voor ons.

Piccolina, hou goede hoop! De kans dat het goed zit is gewoon groot.

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Kan zoals gezegd alle kanten op maar als je rond je NOD toch ongesteld mocht worden dan is dat geen miskraam maar gewoon een menstruatie.

Veel vrouwen testen voor NOD al positief en helaas wordt meer dan de helft evengoed ongesteld.

Hopelijk zet bij jou de zwangerschap door en stopt het bruin verlies.

11. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28

Dat is dan toch ook een vroege miskraam?? Het lichaam maakt hcg aan nu en als ze dan toch ongesteld word is er iets niet goed gegaan en stoot het lichaam het gelijk af.. Maar er heeft dan wel een bevruchting plaatsgevonden anders worden de testen niet positief.

12. Cathelijne1986

Ja dat is het dan ook. Overigens is het niet bij meer dan de helft maar bij een derde ongeveer .

13. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Het kan altijd mis gaan als je mijn onderschrift zien zonder reden.
    Ik wilde weten of iemand dat daadwerkelijk ook had en toch zwanger bleef. Voor mij is iets war ik nog nooit had maar wel gehoord daarom is echt beetje raar dat ik het vind..

Maat goed heb nog 3wk tot echo ben benieuwd of alles goed zit dan

14. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Wat Drieka zegt klopt wel, zoals de artsen het zien. Als je voor NOD positief test maar daarna wel ongesteld word telt het volgens artsen niet als een vroege miskraam. Een vriendin van mij kreeg vanwege die reden geen onderzoek na de derde miskraam. De derde telde niet mee omdat ze nog geen vijf weken was. Vond ik best vreemd want je hebt positief getest dus je bent zwanger en het verliezen van die zwangerschap voelt als een miskraam. Dus wel raar dat het niet zou tellen.

15. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Het telt niet omdat ze willen geen onderzoek doen.
    Is toch algemeen bekent dat hier miskramen ook al heb je 20 gehad iets wat ze zeggen lichaam zelf moet oplossen.
    Onzin is dat. Ik merk ook dat toen ik mk kreeg ze zeiden zelf dat na 14 weken tellen ze het als extreme vroege bevalling en geen miskraam. Ook gewoon ander wordt dan met je omgaan alsof je echt baby levend ben verloren etc. En als je bij 10 wk mk hebt is soort af al productie.

16. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
  17. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Die lopen mooi op! Ik had 2 dagen voor mijn nod bruine afscheiding... Dacht gewoon ongesteld te worden. Maar het bleef alleen maar bij die bruine afscheiding... Na een paar dagen toch maar getest en een knaller! Volgens mij komt het best vaak voor hoor. Minder was dat ik vanaf week 6 tm 10 dagelijks bruine afscheiding had wat mij erg onzeker maakte... Toch is alles goed gegaan en ben volgende week vrijdag uitgeteld :D

18. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dat geeft hoop!
    Succes met bevalling

Deel Deze Pagina