Hallo allemaal, Ik ben inmiddels ruim 7 weken zwanger van de 2e en pas nu al niet meer in mijn spijkerbroeken!! Ze kunnen op zich nog wel dicht, maar dan duwen ze zo in mijn buik dat het gewoon niet lekker zit. Bij de 1e heb ik mijn eerste positiekleding pas tegen de 20 weken gekocht, dus ik was er niet vanuit gegaan dat het nu zo hard zou gaan. Hebben jullie daar ervaring mee? En hield dit dan ook in, dat jullie uiteindelijk meer aankwamen dan bij de 1e? Bij de 1e ben ik maar 13 kilo aangekomen en eigenlijk hoopte ik daar nu ook op...
Ik ben zwanger van de derde en kon zowat met 4 weken mijn gewone kleren al niet meer aan... en dat terwijl ik bij de eerste tot na de 20 weken geen buikje had. Ik loop dus ook al tijden lang rond in positiekleding. Het zit zóveel lekkerder, het was echt een verademing toen ik besloot dat ik mijn eigen spijkerbroeken niet meer aan hoefde! Dat buikje komt dus elke keer sneller!
Ik ben zwanger van de 2e en bij mij zag iedereen al bij 8 weken dat ik zwanger was, nog voordat ik iets zei. Ik leek al 3 maanden. Dus ja, je krijgt sneller een buik en wordt -helaas- ook sneller dik. Bij mijn 1e zwangerschap kwam ik in totaal 18 kilo aan. Nu zit ik al op de 16 kilo, en moet nog 5 weken. Maar moet wel zeggen dat ik normaal best mager ben, dus ik kom sowieso altijd behoorlijk wat aan in mijn zwangerschap.
Bij mij juist niet! Ik ben nu 18 weken zwanger van de tweede en heb het idee dat ik iets minder dik ben als bij de eerste. Ik heb nu sinds een week of 2 positiekleding aan, dus het valt allemaal erg mee bij mij!
Nou tot nu te nog niets te zien, net als bij de eerste, wel alweer 2,5 kilo kwijt, vanwege die heerlijke misselijkheid, net als in mijn vorige zwangerschap. Maar bij de eerste zag ik pas echt een buikje met 18 weken, dus misschien komt het nu toch eerder. Ik hoop niet dat ik meer aankom dan de vorige keer zeg, toen zat er al 20 kilo extra aan!
Hier ook zwanger van de 2e en ik kon met 5 weken mijn eigen broeken al niet meer aan. Met 6 weken heb ik het al verteld op mijn werk want het was al goed zichtbaar. Echter ben ik nog niets aangekomen, mijn kindje leeft van mijn reserves, een natuurlijke liposuctie dus!
@ Bo die zijn hier inderdaad ook weer een cupmaat gegroeid, bovenop de cupmaat extra die ik over had gehouden van mijn eerste zwangerschap. Inmiddels van een bescheiden B cup, naar een flinke D cup. De enige die er wel blij mee is is mijn man
ik ben zelf ook zwanger van de 2e ben nu bijna 15 weken en het buikje komt nu pas en ik pas nog steeds men spijkerbroeken maar dat zal denk ik ook gauw afgelopen zijn. maar dames gewoon allemaal weer lekker genieten van de zwangerschap want voor je het weet is het er al weer... greetz
hier ook zwanger van nr 2 en sinds week 6 krijg ik mijn broeken niet meer dicht. geen probleem een grote riem erover en de knoop open.. zwangerschapsbroeken zijn nog wat te groot. bij mijn eerste pas tegen 16 weken.. ik ben vrij lang dus eer dat die buik goed groeit maar ben van 80 kilo (begin zwangerschap) naar 75.5 kg gegaan.. moet regelmatig overgeven en vind bijna niets lekker.. hopelijk komt er nog wat aan bij mijn eerste was het ook zo erg (nog erger) en daar ben ik gedurende de gehele zwangerschap maar 2 kg aangekomen, maar was dan ook erg ziek en mijn eerste is met spoed gehaald met 34 weken. ik zie overigens neit dat ik ben afgevallen, heb toch wel een klein buikje volgende week echo nr 2 en ben heel benieuwd hoe het is met ons 2e wondertje.. vanaf dan vertellen we het ook vrienden en iedereen die het horen wil
Wat grappig dat er toch wel verschil in zit. De 1 heeft inderdaad eerder een buikje en de ander helemaal niet! Wat is het toch een raar iets, dat menselijk lichaam Maar genieten doe ik zeker! Al ben ik dan doodmoe en kotsmisselijk... Er zit wel eindelijk weer een wondertje in mijn buik. YES!!
ik be nu 9 weken op zich zitten mijn broeken nog wel lekker maar positie zit toch lekkerder ook heb ik al een aardig buikje zie fotoalbum
Bij mijn vorige zwangerschap welke eindigde in een miskraam hadden mensen ook al aan mij gezien dat ik zwanger was... na iets van 7 weken... terwijl ik bij de 1e zwangerschap pas bij 20 weken een buikje kreeg... Nu zal de toekomst het moeten uitwijzen... Het heeft het volgens mij mee te maken dat je baarmoeder sneller uitrekt omdat dit al een keer gebeurt is?