nou de titel zegt het al mijn oudste dochter is nu bijna 5 jaar en heeft nu de verdenking van mex griep schrok vanmorgen wel toen ik naar de huisarts belde moest ook naar de vk voor controle dus haar eerst maar even gebelt mocht gelukkig gewoon langs komen heb zelf namelijk geen klachten dus nu maar afwachten moest even mijn verhaal kwijt
jeetje, dat is balen.. hebben ze je dochter getest dan op mex.griep? Hier was de kleine 3 weken geleden ook zwaar ziek.. egt griep met 5 dagen koorts en al.. en ze hoest nu nog steeds en heeft nog een loopneusje, maar ze wordt maar niet getest op mex.griep. Ik zelf heb ook de griep gekregen 1,5 week geleden.. gelukkig zonder koorts.. maar weet dus ook niet of t de mex.griep was.. verder heeft iedereen in huis ook de griep gehad, maar in milde vorm.. zonder koorts! beterschap voor je dochtertje en hoop dat t niet ernstig is!
oei dat is geen leuk nieuws neej hopen dat jij het niet krijgt en dat je dochtertje het niet heeft en het gewoon zwaar de griep is. succes esn sterkte er mee
Kan inderdaad ook gewoon griep zijn, het "nazomer" griepje, veel kinderen krijgen dat als ze weer naar school toe gaan. Griep of Mex. griep is vooral voor zwangeren vervelend omdat hoge koorts gevaarlijk kan zijn en kan lijden tot vroeggeboorte. De Mex. griep is zoals ze het nu beoordelen, een milde vorm van griep (al zijn de meningen hier over verdeeld), maar ik denk dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken. Als je dochter verder wel gezond is en dus een goede weerstand heeft, gaat het vanzelf weer over.
Owh.. over dat testen op Mex. griep, er zijn te veel kweek aanvragen, die ze niet meer kunnen verwerken, tenzij er echt een levensbedriegende situatie ontstaat, doen ze dat dus niet meer. Tamiflu wordt ook alleen nog voorgeschreven indien er een bewezen besmetting in de directe omgeving is vastgesteld. (Bron: mijn HA)
hier ook griep gehad. De dokter nam maar aan dat het de mex griep was. Maar geloof het niet zo. Kleine had wel paar dagen koorts en ik ook. En alle symptomen kwamen overeen met mex griep maar dus ook met de gewone griep. Buurtjes hadden het ook en die dokter zei dat het waarschijnlijk een nazomergriep was. Tja, geen idee wat het nou was hihih iig zijn we allen weer wat aan de betere hand. Beterschap voor allen die ziekjes zijn!