Eerste Uitwendige Echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Linsie1980, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linsie1980

8 dec 2008
    75
    0
    0
    Dag (aanstaande) moeders,

Met hoeveel weken was het babytje met een uitwendige echo te zien? Heb je weleens gehad dat het babytje alleen met de inwendige echo te zien was en niet met de uitwendige (ja? met hoeveel weken was dat)?

Groeten!

2. 4days

4days Niet meer actief

Bij mij met 6 weken keken moesten ze inwendig kijken. Met 9 probeerden ze van buiten, maar het was heel vaag. Dus toen alsnog inwendig gekeken, en dat was idd veel scherper.

3. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik heb met 5 weken 3 dagen een uitwendige echo gehad. Ik had een volle blaas en daardoor was alles beter te zien. :)
    De foto staat in mijn album.

4. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Uitwendige echo gehad met 10 weken en 6 dagen en was een heel mooe wondertje te zien!
    Foto's volgen nog, maar weet niet hoe ik ze hierop moet zetten.....hihi

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hoi Linsie,

Ik zie je nu deze vraag opnieuw stelen nadat een professional die vraag al aan je heeft beantwoord. Ook heb je deze vraag al een paar keer gesteld en ik vraag mij af waarom je dit herhaaldelijk blijft vragen.
    De verloskundige op de site heeft je het volgende antwoord gegeven:
    Code:
    met een inwendige echo, vaginaal, kun je vanaf 5 weken een zwangerschap zien en vanaf 6 weken ene hartje zien kloppen (soms eerder). Bij een uitwendige echo, via debuik kun je dat zien vanaf een week of 7/8. 
    Maar wat wil je nu eigenlijk weten? Heb je een echo gehad en was daar niets op te zien? Je kunt ook weer reageren op mijn antwoord hoor, je hoeft niet iedere keer een nieuwe vraag te stellen.
    Als op de uitwendige echo geen zwangerschap te zien was, is het dus helaas nog niet raak.

Groetjes,
    Giegel

Deel Deze Pagina