Indalingsweeen????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mammie1982, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb geregeld met name als ik in bed lig, hele scherpe pijnlijke steken in mijn liezen en mijn schaambod.
    Ook heb ik een zeurende pijn in mijn onderbuik.
    Het is echt flink pijnlijk. Moet soms echt op de bedrand gaan zitten en zuchten, want het doet het rete zeer.

Wie herkent dit? Heb het nu al een aantal nachten gehad.
    Zijn dit indalingsweeen ofzo?

Hopelijk ben ik niet de enige......:(

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ken die pijnen wel, weet alleen niet wat het is. de vk in het ziekenhuis zei bandenpijn, maar vindt het anders voelen dan bandenpijn die ik eerder heb gehad.

3. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het inderdaad ook heel anders voelen dan bandenpijn. Vaag is dat he?!

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ja ik herken het ook, ook steken in mijn vagina, echt van die kick ass steken,, AU!

5. AHzondag

haha, ja heel vervelend.
    de pijn van mijn buik straalt ook uit naar me benen en rug.

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    klinkt erg bekend! Ik krijg op dat moment ook harde buiken die superzeer doen. Ga het morgen eens vragen bij de vk want hierdoor gaat slapen erg slecht en begin ik behoorlijk vermoeid te raken. Een middagdutje heeft ook geen zin want dan lig ik net zo beroerd..

7. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Ik heb hier sinds het weekend ook last van. Gisteren en vandaag was het echt erg. Het doet me soms wat denken aan pijn die ik heb voor ik maandstonden krijg. Inderdaad zo steken in de vagina en ook buikkrampen. Nu is het weer over en voel ik niets meer maar vanmiddag op het werk, pfff, telkens ik recht moest staan en kopie moest halen, was het echt al schuifelend dat ik me moest voortbewegen. Nu ik heb echt al een gigantische buik gekregen, dus stappen is zowiezo al waggelend. Op het werk denken ze allemaal dat ik ieder moment kan bevallen, maar nee hoor, nog 8 weken te gaan! Ik voel de baby precies ook lager in de buik/bekken bewegen (bizar gevoel) dus neem ik aan dat hij aan het indalen is.

8. AHzondag

ik denk dat mijn buik wat lager hangt. kan dat ook met indalen te maken hebben of is dat normaal rond deze tijd?

9. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Ik herken het ook zeker, en het is echt geen bandenpijn, wat vaak gezegd wordt.

Dus ik heb even gegoogled...
    en dit gevonden:
    Tegen het einde van de zwangerschap kan de baby gaan indalen. Dit kan al rond de 30e week, maar het kan ook pas net voor de bevalling gebeuren.
    Indalingsweeën kunt u voelen als een scherpe stekende pijn in uw liezen of als pijn of krampen in de onderbuik, maar sommige zwangeren voelen er helemaal niets van.

Dus, wat mij betreft INDALINGWEEEN

10. AHzondag

nou ben het helemaal met je eens!!!
    bandenpijn deed veel minder pijn dan dit!!

dus we hebben gewoon indalingspijn

11. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen belde de verloskundige op om mijn bloeduitslagen door te geven en toen heb ik het gevraagd. Het zijn inderdaad indalingsweeen, die passen bij het termijn waar wij nu in zitten!

Spannend allemaal he!

12. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Aha das toch een geruststelling! :)

13. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Inderdaad spannend. eigenlijk weten we het wel, maar als het dan bevestigd wordt, komt het wel erg dichtbij..hebben jullie dat niet?

14. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, nogal! Je denk echt van, oke, ze gaat alvast voor de uitgang liggen! Dat betekend dat de zwangerschap toch bijna klaar is. En daar sta je niet altijd bij stil. Echt ZO gaaf eigenlijk! Kan niet wachten tot het zover is!

15. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, is echt wel een geruststelling dat het toch waarschijnlijk indalingsweeen zijn. Je gaat je van alles in je hoofd halen soms!

16. AHzondag

als het dan ook nog iets zou zeggen over hoe snel de bevalling komt haha

ik moet zeggen dat ik vandaag geen pijn heb, maar wat niet is kan nog komen!

17. AHzondag

vandaag bij de gyn geweest en ons mannetje ligt nu goed, hij zei dat die krampen idd oefenweeen of indalingweeen zijn.

Deel Deze Pagina