33 weken en heel veel afscheiding

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Nelizz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Ik vraag me af of ik hiermee langs de dokter moet..

Ik heb altijd al last gehad van afscheiding, ook in mn cyclus voor de zwangerschap. Maar nu ik verder in de zwangerschap ben, is het veel erger geworden!
    Het is wit en ik heb er geen jeuk van, maar het is zoveel dat ik niet zonder inlegkruisjes kan, want dan is mn hele onderbroek nat:(.
    Het gekke is ook dat het "doorlekken" voorin begint.. maar dat kan toeval zijn.

Wie weer wat ik hier aan kan doen en of ik naar de huisarts zou moeten? Ik wil niet de kans lopen op een infectie en dat mn kindje straks iets oploopt..

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik kan hier al heel lang niet zonder inlegkruisjes hoor! En bij mij loopt het ook wat meer naar voren toe. Zolang het niet raar ruikt en je geen jeuk hebt hoort het er gewoon bij. Op het laatst wordt het ook wateriger en heb je dus meer (en dunnere) afscheiding.
    Ik probeer hier overigens 's avonds en 's nachts wel zonder inlegkruisjes te doen, zodat de boel ook nog even kan luchten ;)

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik had daar ook ontzettend veel last van op het einde van mijn zwangerschap. Moest ook constant met een inlegkruisje lopen anders lekte ik gewoon door:$ Als het verder niet jeukt of iets dan is er denk ik niks aan de hand. Vervelend is het natuurlijk wel!

4. greetie

greetie Actief lid

16 sep 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    same here! en erg vervelend! Kan ook niet zonder inlegkruisje... maakte me er ook al zorgen over, maar blijkbaar is het normaal :) en idd, hoe verder je zwanger bent, hoe loperiger het is. ben nu 30 weken, en het wordt vloeibaarder.... ieuw toch eh ;)
    greetz

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook niet meer zonder inlegkruisje. Ach het hoort erbij, kunnen we vast gaan wennen voor over en paar weken:p.

6. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    'hier ook eentje./ heel vervelend.
    lijkt me vooral vervelend als je inwendig onderzoek moet ofzow. dan wil ik echt 1 minuut van te voren douchen hoor haha. gatverdegatverrrr

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Er zijn hier wel mensen die zeggen dat als je geen jeuk hebt of het geen rare kleur heeft het niet erg is!
    Nou daar zou ik niet zomaar vanuit gaan...

Ik zelf heb ook geen klachten gehad van erge jeuk (tja af en toe een keertje maar he iedereen heeft daaronder toch weleens jeuk?) maar wel heeellll veel slijmverlies, kon ook niet zonder inlegkruisje!
    Op een gegeven moment was ik bij de gynaceoloog nadat ik bloedverlies heb gehad en toen kwam hij er per toeval achter dat ik een schimmelinfectie had...
    Dus als het echt erg is en je twijfelt dan zou ik toch zeker even langs de Huisarts gaan dan weet je het in ieder geval zeker!
    Als het namelijk wel een schimmelinfectie is kan het mogelijk kwaad voor de kleine...

Ik heb overigens 1 vaginale tablet gekregen en daarna was mijn afscheiding ineens een stuk minder! Ik loop nu ook niet meer met inlegkruisjes rond (behalve als ik weg moet voor de zekerheid)

8. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    oh gelukkig ben ik niet de enige!
    Nu heb ik wel gelezen dat inlegkruisjes de afscheiding ook kunnen verergeren, dus gisteren heb ik het maar eens geprobeerd. een hele dag zonder inlegkruisje. Nou, het was gewoon echt minder dan normaal. Of het was toeval.
    Het blijft vervelend, maar ben wel meer gerust dankzij jullie.
    Ik zal het volgende week anders nog wel even bij de VK melden.
    Bedankt!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja dat klopt inlegkruisjes kunnen het idd ook wat aanwakkeren.... Omdat het toch wat broeierig is!

Deel Deze Pagina