Hoi allemaal, Ik zal de laatste zijn die klaagt hoor in mijn zwangerschap, het is dan ook niet klagen, maar meer een stukje bezorgdheid.. Ik ben ruim 16 weken zwanger en ik heb al zeker vanaf de kerst zo'n enorme pijn in mijn linkerbil.. een hele gemene,steek.. Een soort knelling. Niet spierpijn , want als ik mijn bilspieren aanspan gebeurt er niet veel, maar het schiet er soms in bij het opstaan en dat maakt het lopen soms zo pijnlijk. Ik weet niet of het nu ook met zwangerschap te maken heeft, of dat het toeval is.. Ik heb niets raars gedaan, ja misschien wat gespannen gelopen tijdens de gladheid.. Misschien moet ik maar langs de huisarts, maar ik ben ook zeer benieuwd of het een bekende, zwangerschapsklacht is. Bekend hoe het kan? Ik moet er een beetje om lachen omdat het zo raar staat om te zeggen op de vraag van anderen; "joh, wat loop jij raar".. Ja, euh... last van mijn bil. Naja ik hoor het wel! Greetings, Takkiewakkie
Ik heb dat gehad en bij mij was het een zwangerschaps ischias. Was echt erg pijnlijk op sommige momenten. Bij mij is het vanzelf over gegaan maar je kunt volgens mij ook naar de fysio ervoor. Heb je enkel pijn in je bil of ergens anders ook?
ik heb dat ook. heb wel het gevoel dat het een soort spierpijn is maar toch ook weer niet, ja ik weet het maar is moeilijk uit te leggen. het is vooral als ik opsta of verkeerd zit. eigenlijk heb ik dat nu al een week of 3 maar of dit nou iets is om mee naar een huisarts te gaan. denk dat ik het nog ff aankijk en kijk hoe het verder gaat als het erger word dan toch maar eens info vragen
Ik heb dit ook gehad en had het bij de verloskundige aangegeven. Op advies ben ik naar de fysio gegaan en van hun kreeg ik een oefeningen mee dit heeft zeker geholpen voor mij! suc6 groetjes Luna86
Ik heb dat ook vaker als ik een tijdje gezeten heb en weer opsta of als ik in bed lig.. Het trekt ook steeds vanzelf weer weg.. Ik loop al bij de fysio en dan kan toch met de aanhechting van het bekken te maken hebben Succes ermee!
Ik heb dit ook. Wel wisselend, de ene keer totaal geen last en de andere keer kan ik amper lopen. dit had ik bij m'n vorige zw.schap ook en ben toen naar fysio geweest, wat niet echt hielp. Nu had ik het pas aangegeven bij de vk dat het weer begon op te spelen en volgens haar was dit een beknelde zenuw, een bekende zw.schapskwaal. Volgens haar werkt fysio idd niet, alleen massage en warmte. Ik ben pas begonnen met zwemmen, (gewoon baantjes trekken) en moet zeggen dat het sinds 2 weken een stuk beter gaat. En manlief af en toe lief aankijken...
Ik heb het ook, 'k had het rond 10 weken al en nu nog geregeld. 't Schiet er soms ineens in. Goed op je houding letten. 'k Heb er momenteel weinig last van, maar als ik teveel heb gedaan voel ik 't wel. En 't blijft een gevoelig plek als ik er bijv. op duw. M'n man masseert me af en toe even goed en dat helpt wel.
bedankt voor jullie reacties! Ja ik moet 2 feb naar de vk dus dan geef ik het zeker aan.. en ik doe nu thuis wat oefeningen en soms denk ik dat het even verlicht... Zwemmen is ook wel een goede tip, ik zal eens kijken.. Wel "fijn" te lezen dat meer meiden er last van hebben, dat het dus waarschijnlijk echt wel iets met de zwangerschap te maken heeft.. Naja, allemaal succes en hopelijk zijn we er snel vanaf! liefs, takkiewakkie
ik had er ook veel last van. Na een beetje lezen kwam ik erachter dat je eigenlijk niet op hakken moet lopen. Die heb ik dus snel in de kast gezet en andere schoenen gaan dragen. Weg steken.... Groetjes