33 weken en vreselijk moe!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Minny, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hebben jullie dat ook dat je rond deze tijd in de zwangerschap zo vreselijk moe bent? Ik moet eigenlijk nog een week werken, maar heb me vandaag ziek gemeld, zo moe!

We hebben al een dochtertje van ruim 1,5 en die vraagt natuurlijk ook veel aandacht. Maar gister ben ik na 2 hele dagen werken echt ff ingestort. Lag al om half 8 op bed. Net even een wasje gedaan en gelijk weer zo moe!!! Niet normaal!

Baal er van want wil graag goed uitgerust aan de bevalling beginnen, maar voel me zo uitgeput!

2. Dehtje

Dehtje Actief lid

20 aug 2009
    134
    1
    0
    Yep, ook ik was tegen die tijd weer heel erg moe (wordt alleen maar erger, ben nu al na een uurtje uit bed alweer uitgeput ;) )!
    Je tempo er aan aanpassen en rustig aan doen. Ik vond het heel frustrerend in het begin maar geef me er nu maar aan over. Hoe meer ik er tegenin ga hoe moeier ik word.

3. nijntje op de mac

nijntje op de mac Actief lid

20 jun 2009
    388
    0
    0
    heeeel herkenbaar! Ik heb ook echt een paar weken achter elkaar bijna m'n ogen niet kunnen openhouden, en dat terwijl ik al 6 weken niet meer werk. Heb ook een dochtertje van 15 maanden en dat vergt inderdaad heel veel energie he?! Ik heb wel een klein lichtpuntje, ik kan ineens alweer drie dagen zonder 'middagslaapje'...

Deel Deze Pagina