al 2,5 week voorweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door versace cristal, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Haai,

Ik weet niet of er meer meiden dit hebben..maar ik zit gwoon al 2,5 week in de voorweeen...continu harde buiken enzo..
    Urine getest (blaasontsteking geeft namelijk zelfde klachten) maar dat was allemaal goed..wel zat er wat bloed bij maar dat kan komen van de slijmprop (ben nu net 38week)
    Waarom duurt t nou zo lang...Hebben meer meiden dit of miss gehad??
    Waarom wil ons meisie niet komen..Ik ben er klaar voor...
    Ik word er een beetje erg ongeduldig van...De krampen enzo zijn wel te doen hoor..(leuk is het niet) maar wel draagelijk...
    Maar ik vind t gwoon vreemd dat ik alle voorteken al wel heb...VOorweeen en nestdrang enz...maar t zet niet door :(
    Zou t jammer vinden als ik nog 2 week of miss zelfs 4week nog zo door moet...

Herkenning of miss tips??? what to do....(tja wachten :D maarja)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

tja het is idd vervelend, heb er zelf ook al een hele tijd last van. helaas zegt het niets, kan best nog 4 weken duren. hoop het niet voor je meid!

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik heb het bij de 1ste ook gehad. Verschrikkelijk!!!
    Vanaf bijna 35 weken begon het. Heb toen 3 dagen in het zh gelegen ivm premature weeen. Had toen ook 3 cm ontsluiting. Na die 3 dagen werd het rustiger.
    Vanaf toen had ik iedere dag last van voorweeen die ik vaak moest wegpuffen zo heftig.
    Uiteindelijk is mijn zoontje 'pas' met 39,3 weken geboren ;)

Sterkte ermee! Het is eht vermoeiend. Heb helaas geen tips voor je behalve dat je wat afleiding moet proberen te zoeken. ;)

4. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Hier sukkelt het ook al enkele weken door met voorweeen. Ik ben er nu dan ook al helemaal klaar mee eigenlijk. Ik hoop ook dat onze kleine zich snel 'echt' meld en er dan ook uitkomt. We hebben al een paar keer gehad dat we dachtten/hopen dat het begon, maar toch niet.

Volhouden en afleiding zoeken, dat is het enige wat kan..

Deel Deze Pagina