Hoi dames Ik ben 33 weken en heb nu al 3 dagen een naar gevoel in mijn buik (buikpijn, gevoelige en 'zware' buik) en ben erg misselijk. 1 nacht ook echt krampen gehad, net als buikgriep maar toch anders. Ik kan het niet echt thuisbrengen of mijn darmen van slag zijn of dat het mijn maag is. Ook beweegt de kleine heel veel en heel hard en ik heb het idee dat het ook daardoor komt. Herkent iemand dit? Is dit iets om in de gaten te houden of hoort het er gewoon bij? Vorige week was de kleine iets ingedaald, zou het daarmee te maken kunnen hebben? (indalen)
Misschien gewoon even bespreken met de verloskundige? Op zich kun je natuurlijk wel misselijk worden als de baby op je darmen of je maag drukt, maar dat zou volgens mij niet heel erg moeten zijn.
De klachten zijn zo vaag dat ik het idee had dat ze er toch niets mee konden. Als het morgen nog zo is toch maar even bellen.
Er heerst ook griep. Ik had afgelopen weekend het zelfde als jij, het was alsof er gewoon een beste steen in mijn maag zat. Zitten/lopen/ liggen niets was goed genoeg. Echter heb ik de nacht van zaterdag op zondag gehele nacht doorgebracht op onze toilet. Ben er achtergekomen (Ik kan sinds een week niet meer tegen eieren) Succes met er achterkomen wat het is.. Indalen dan heb je meer het gevoel van steken onder in je blaas.. Dit vertelde mijn VK me. Groetjes