33 weken, opgenomen,vroeggeboorte

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama40, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Fijn dat hij het zo goed doet. Hopelijk gauw de bloeduitslagen.

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    gefeliciteerd!

3. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie mannetje

4. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Gefeliciteerd!

5. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Ooh gefeliciteerd!!! Het was opeens stil dus vroeg me al af waar je was ( lees stiekem in stilte mee!)

Wist je al dat Lucas Down had of kans daar op? Niet dat uit maakt ofzo ;) Geniet van je manneke en heel veel sterkte in het op en neer reizen de aankomende weken enz! Nogmaals gefeliciteerd meid!

Andere dames, succes met rustig aandoen!

6. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

7. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Hoi meiden,

Even een klein beetje tijd alleen dus ik dacht ik breng jullie op de hoogte hier:

Lucas heeft inderdaad het Syndroom van Down, niet genetisch bepaald dus heeft geen gevolgen zoals verhoogde kans op voor onze andere kids.
    Opluchting toen we het nieuws kregen, zolang in de spanning gezeten (vanaf week 13) van de zwangerschap maar het is goed zo.

Eenmaal op mijn kamer flink gehuild en ik wilde naar huis toe.Mocht eigenlijk tot vandaag blijven maar ik had zo genoeg van al die regeltjes ed in het ziekenhuis en miste mijn man zo erg,
    Tas gepakt en vrijdagavond dus naar huis gegaan.
    Daar werd ik verscheurd van binnen omdat ons ventje nog wel in het ziekenhuis lag.
    Dikke tranen, lekker tegen elkaar aangezeten en de boel de boel gelaten.
    Wat is het fijn om zo'n man te hebben, hij is echt mijn beste vriend en we zijn hier zo samen in (misschien voor anderen heel gewoon maar dat heb ik nooit eerder gehad).

Lucas doet het naar omstandigheden heel erg goed. Hij is een verchterje hoor en we houden het erop dat hij daarin op zijn papa en mama lijkt!!
    Gisteren is hij van de beademing afgegaan en heeft s'avonds 3 ml (borst) voeding door zijj sonde gekregen.
    De maagretentie was niet meer dan daarvoor dus dat betekent dat de voeding langzaam doorloppt!!

Iedere dag gaan we naar hem toe en nemen hem op schoot of buidelen met hem.Hij had eerder zijn oogjes af en toe open maar gisteren was hij een poosje wakker en als hij dan naar je kijkt met die kraaltjes....zucht......
    Zijn zusje zat met tranen hihi.

Nu de beademingsslang weg is kun je wel aan hem zien dat hij Down heeft.
    Nou jullie zijn weer op de hoogte.

Alle andere meiden, succes en sterkte, kan me zo voorstellen dat het misschien moeilijker is met de kerstdagen voor de deur.
    Ik denk aan jullie hoor!!!

Lieve groetjes

8. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een zwangerschap heb jij achter de rug! En nu nog deze nasleep. Gelukkig heb je zo'n lieve man die je erbij steunt. Ik hoop voor je dat de rust snel weer terugkeert en je eindelijk echt kan gaan genieten van je kraaloog.

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    hele fijne kerstdagen!

10. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie? Is het nog een beetje vol te houden ondertussen?

Hier alles boven verwachting prima, onze kanjer doet het supergoed en wat zijn we trots op ons vechtertje!!!!!
    Ik voel me ook stukken beter en ben ontzettend hyper van alles, hoop niet dat er ergens nog een klap te verwachten is maar goed die zien we dan wel.

Lucas heeft zelfs gedronken uit een flesje gisteren en met zijn gehoor is niets mis gezien de test.

Succes jullie en hopelijk schrijven jullie nog iets als je tijd en zin hebt.

Lieve groetjes van een trotse mama!!

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat een fijn berichtje. Positiviteit straalt er vanaf, fijn hoor!! Super.

Hier gaat het slecht. Gister in het ziekenhuis geweest en weeactiviteit waar te nemen op de ctg. Maar had nog geen effect op mijn baarmoederhals en toen we daar waren zakte het weer af. Dus naar huis met platte bedrust. Lig nu dus echt de hele dag in bed. Als er wat verandert een opname, maandag hebben we weer controle.

12. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    He jakkes meid, dat valt niet mee....
    Wel fijn dat het geen effect op je baarmoederhals heeft, ik ga keihard voor jullie duimen dat de ukk nog mag blijven zitten.

Heel erg veel sterkte gewenst meid!

Deel Deze Pagina