Wel of niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lot911, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot911

lot911 Actief lid

20 jan 2014
    100
    0
    0
    Ik zit met het volgende;
    Ik heb 3 dagen voor nod positief getest. Tot ik ineens gisteren (1 dag voor nod) begon te vloeien. Dat was deze ochtend.
    Nu heb ik vanavond laat nog een test gedaan en deze was hetzelfde als de dagen ervoor. Het zijn geen knal testen maar ze zijn wel duidelijk.

Ik heb geen krampen, alleen helder bloedverlies.
    Kan ik er nu vanuit gaan dat het mis is gegaan of duurt het altijd lang voordat de testen minder gaan worden?

Ik heb hiervoor 2 vroege miskramen gehad en toen was het zo dat zodra het vloeien begon de test eigenlijk meteen negatief of minder duidelijk werd.

Alvast bedankt voor de reactie!

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

een test kan nog wel een paar weken positief zijn. Ik zou als ik jou was even afwachten wat er gebeurd. De kans is groot dat het niet goed zit als je bloed verliest als een menstruatie, krampen hoeft niet altijd bij een vroege miskraam. Het kan toch ook zijn dat je bloed verliest maar dat de zwangerschap wel goed zit. Wacht een week af en test dan nog een keer. Anders kan je daarna een verloskundige bellen voor echo mocht de test echt duidelijker worden.

groeten evelien

3. lot911

lot911 Actief lid

20 jan 2014
    100
    0
    0
    Bedankt voor je reactie!

Dit zou alweer de derde vroege miskraam zijn in 8 maanden tijd.. Ik geloof er niet meer zo in en denk ook dat het voor mijzelf het beste is als ik er van uit ga dat dit niets geworden is.

Begin me wel af te vragen wat er nou steeds fout gaat. Lijkt wel of mijn lichaam een zwangerschap als foute indringer ziet of zo. Heb ook al die keren een hoge temperatuur. Niet verhoogd maar echt zo rond 39 graden. En voel me echt ziek. Maar geen idee of dat bestaat..

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Na de bevruchting gaat 80% mis. Heel vaak weten vrouwen dat niet, omdat ze een menstruatie krijgen. Doordat tegenwoordig 4 dagen voor de NOD al getest kan worden, weten vrouwen eerder dat ze zwanger zijn en dus een zeer vroege miskraam hebben. Maar dit neemt niet weg, dat je er veel verdriet van kan hebben. Sterkte toegewenst!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina