33 weken, voel minder beweging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Williams, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Williams

Williams Lid

10 aug 2011
    18
    0
    0
    Beste lezers,

Ik heb een vraagje. Ik ben nu 33 weken zwanger. En ik voel de baby niet meer zo veel beweging als een paar weken geleden.
    Ik lees wel eens dat de baby moeders nog wel eens bond en blauw wil schoppen. Vooral in de nacht. Maar ik slaap in de nacht eigenlijk vaak goed door. Moet er wel veel uit om te plassen.
    Ik voel de baby gelukkig wel elke dag bewegen. Maar minder dan voorheen. En het schoppen doet ook geen zeer.

Is dit normaal?

2. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Als je je zorgen maakt gewoon even bellen met je VK, daar zijn ze voor. Ik hing laatst aan de lijn omdat mijn rechterzijkant zo'n zeer deed van het geschop, maar ja, daar zit ook je lever dus ik dacht ik controleer toch even ;)

Bij mij ben ik de kleine trouwens wel iets minder gaan voelen naarmate mijn buik voller werdt, maar ondertussen is hij weer zoveel meer gegroeid dat ik weer bijna alle bewegingen voel (ook dus omdat ik bont en blauw aan het raken ben en bijna alle bewegingen zeer doen...)

Ik moet wel zeggen dat ik desondanks het vele gewoel soms goed slaap (en soms heeel slecht) dus het wisselt hier heel erg! ook is het van de ligging van uk afhankelijk, schopt hij meer richting mijn rug dan voel ik alleen de billen bewegen, schopt hij echt opzij dan zit ik de halve dag auw te roepen.

Succes!

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Op een gegeven moment kunnen de bewegingen anders worden en ook wat minder vaak zijn. Omdat je kindje minder ruimte heeft / anders is gaan liggen / is gaan indalen. Ook is ieder kindje weer anders (in de buik al) en sommige schoppen veel, anderen schoppen weinig, die weer hard en die weer zachtjes ;)

Dit gezegd hebbende ... bij twijfel al-tijd bellen ;) ... ik heb zelf zowel bij M als bij T een keer met iets dergelijks met de verlos aan de telefoon gehangen. Beide keren kwam ze langs en begon M resp T te bewegen zodra de verlos haar handen op mijn buik legde :D, gaf toch weer wat rust ...

4. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    zoals gezegd met twijfel altijd bellen,
    ik heb 2 weken geleden 3x aan de ctg gelegen ivm minder bewegen, en me verlos was zelfs boos dat ik 2 dagen had gewacht, ondertussen schopte de kleine dus wel gewoon ( was te zien op ctg) maar lag hij zo apart dat ik het niet voelde, heb nu dagen dat ik um soms hele dagen en nachten voel en soms op bepaalde uren en dan moet ik er echt voor zitten.

5. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    altijd ff bellen..
    best case scenario; niks mis met je uk, wel weer een mooie echo gehad;)

Deel Deze Pagina