Lees het nu allemaal pas. Wat een heftige situatie. Ik hoop dat ze je baarmoeder en blaas kunnen besparen en de operatie voorspoedig zal gaan verlopen. Heel veel sterkte! Al lees je dit na je operatie pas.
Ook hier heel veel sterkte gewenst! Wat een heftige tijd zo. Ik hoop dat je ontzettend mag genieten als je straks wakker bent van je kleintje.
Ik heb de hele dag aan je gedacht. Ik hoop dat met jullie allebei alles goed is gegaan...en dat je je kleintje hebt mogen ontmoeten nog vandaag. Regelmatig ben ik komen kijken of er wellicht een update was, maar je hebt nu wel even andere dingen aan je hoofd dan een forum updaten. Sterkte in elk geval met je herstel
ook ik heb veel aan je gedacht... ik hoop dat het goed met je gaat. liefs Bijzonder dat er zoveel mensen met je verbonden zijn... terwijl we je niet eens kennen. we leven mee. Ik hoop dat je je kindje al hebt kunnen zien. Veel sterkte met alles. liefs
Ik kwam even kijken of er al een update van je was maar nog niet. En logisch natuurlijk. Je hebt wel wat anders aan je hoofd. Ik hoop dat de operatie goed is gegaan en je de kleine al hebt gezien. Veel sterkte, beterschap en uiteraard veel geluk met de kleine.
Even een klein berichtje. Ik ben vanochtend bevallen! Heb de baby nog niet kunnen zien en daar ben ik erg verdrietig over. Maar hij doet het naar omstandigheden goed ♡ Het is hartverwarmend d a t jullie zo meeleven. Echt ontzettend lief! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen...
Ahhh dat is moeilijk zeg! Ik kan me je verdriet zo goed voorstellen! Hoe gaat het met jou? Is de operatie naar wens verlopen? Hoop dat je heel snel naar je kleintje mag. En dan van harte gefeliciteerd mama ❤️❤️
Wat ben ik blij om wat van je te lezen! Hoe gaat het met je? Is de operatie goed gegaan? (Beantwoord deze vragen gerust pas over een tijdje ) Ik hoop dat je je ventje snel mag knuffelen! Van harte gefeliciteerd!
Fijn dat het met de baby naar omstandigheden goed gaat, van harte gefeliciteerd! Hoe gaat het met jou? Hoe is de operatie verlopen? Ik hoop dat je snel jullie kindje mag zien.
De nodige vragen zijn al gesteld. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Hoop dat alles goed mag gaan. Sterkte met je herstel.
Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje. Ik hoop dat je hem heel snel mag gaan bewonderen en vast houden.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je je kleine mannetje heeeeel snel mag zien..
Alle vragen zijn al gesteld, wat fijn om wat van je te lezen! Gefeliciteerd met je kleine man! Ik hoop dat je hem heel gauw mag zien en in je armen mag houden!!