Drukkend gevoel onderin + harde buiken (36 wk)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lilou, 21 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilou

Lilou Actief lid

31 jan 2011
    207
    29
    28
    Bah, de hele dag voel ik me al niet helemaal lekker en ik kan niet precies zeggen wat het nu is.

Ik heb al vanaf 20 weken harde buiken, dit is mijn tweede zwangerschap. Eerste kwam na inleiding met 41+1 dus ik verwacht dit tweede ukkie nog helemaal niet zo vroeg. Nu heb ik vandaag (35+6) af en aan harde buiken die beginnen met een sterk drukkend gevoel beneden en dan doortrekken naar boven. Kleintje is beweeglijk, lag afgelopen week nog niet ingedaald. Het is niet echt pijnlijk en worden ook niet intenser, voelt wel heel erg ongemakkelijk en het blijft doorgaan, ook met rust.

Iemand herkenning? Is dit indalingspijn? (Kan het me bij dochter 1 niet herinneren).

2. Angel1233

Angel1233 Lid

10 aug 2014
    98
    5
    8
    amsterdam
    Misschien indalingsweeen ? Bij mij zat ze al vanaf 28 weken ingedaald maar was wel beweegelijk dus ik had ook regelmatig zo een drukkend gevoel ook met rust ik heb nog steeds weinig last van harde buiken maar het kan zijn dat wanneer de baby schopt je buik hard word

3. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ik zou even met je vk overleggen. Zij kunnen je in deze het beste advies geven. Ik heb ook vanaf 20 weken veel harde buiken gehad en ook systematisch en lang achter elkaar en mijn zoon is met 37 weken geboren. Altijd iets om rekening mee te houden. succes! Hopelijk is het gewoon indalingspijn:)

Deel Deze Pagina