33 weken zwanger en bruiloft

Discussion in 'Zwangerschap' started by Suze29, Jun 9, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    Als alles goed blijft gaan ben ik in december 33 weken zwanger en mijn allerbeste vriendin gaat dan trouwen.
    Dat betekent om smoren 7 uur al bij de kapper, en doorgaan tot 1 uur snachts waarna we ook op de locatie blijven slapen.
    Het is een dag waarbij ik bij alles aanwezig ben van begin tot eind.

Als je al zover in de zwangerschap bent is dit dan te doen? We hopen en duimen natuurlijk dat het goed blijft gaan.

2. Mythique

Mythique Fanatiek lid

Apr 3, 2015
    4,778
    3,907
    113
    Daar is geen pijl op te trekken. Vorige zwangerschap: ja. Deze zwangerschap: nee.

En gefeliciteerd met je positieve test :)

Suze29 likes this.
  3. Moess

Moess Niet meer actief

De ene voelt zich kiplekker, de ander niet. Ik heb dit volgende week met 33w. Ik ga dit niet de hele dag redden, ik zie wel hoe lang het goed gaat. Gelukkig is er begrip voor.

Suze29 likes this.
  4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    #4 nizzie86, Jun 9, 2017
    Last edited: Jun 9, 2017
    Allereerst: gefeliciteerd! Dan wat betreft die bruiloft: helaas kun je daar nu nog niets over zeggen. Ik ken vrouwen die tot aan week 40 bij wijze van spreken nog marathons liepen en vrouwen die zich in week 20 ziek meldden van het werk omdat ze het niet meer trokken. Afwachten dus. Hopen dat jij zo'n actieveling blijft! :D

Suze29 likes this.
  5. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Bij mij, bij alle 3 de zwangerschappen.... nee

Suze29 likes this.
  6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Maakt mij niet uit hoe beroerd ik zou zijn, als mijn allerbeste vriendin trouwt ben ik daar bij.

Meiske2015 and Suze29 like this.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Heb 3 bruiloften gehad toen ik hoogzwanger was. Ja ik was beroerd en had veel pijn door bekkeninstabiliteit maar ik was erbij. :)
    Zou het voor geen goud willen missen.

Je zou evt. Een hotel kunnen boeken vlakbij de feestlocatie. Zodat je evt. Kunt rusten tussendoor als je daar behoefte aan hebt.

Suze29 likes this.
  8. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    Bedankt voor jullie reacties, we blijven ook overnachten op die locatie dus kan me even terugtrekken dan.
    We moeten dus maar even tegen die tijd zien hoe het loopt.
    Ik ben getuige dus zal er ziezo op bepaald moment bij moeten zijn ;)

nizzie86 likes this.
  9. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Misschien als je tussendoor even kan rusten ofzo ergens dat het te doen is....

Maar echt letterlijk de hele dag daar zitten/staan, dat zou mij echt niet lukken

Suze29 likes this.
  10. Buko

Buko Fanatiek lid

Dec 19, 2016
    2,222
    2,003
    113
    Hi Suze! Komt de bruiloft toch weer terug hè... ;):thumup:

Ik ben sinds kort aan het sporten bij Mom in Balance en daar hadden we het ook over de belastbaarheid van de hoogzwangere dames. Van hen begreep ik dat het zo verschillend is per persoon en per zwangerschap. Er deden dames mee van 36 en 38 weken die zich eigenlijk nog steeds heel fit voelden, en van begin 20 weken met veel klachten.

Probeer je er geen zorgen om te maken. Het komt vast wel goed! Misschien dat je tussendoor even een keer moet gaan liggen, of wat vaker moet zitten, maar het gaat je vast lukken erbij te zijn!

11. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Vorige zwangerschap gedaan en nu had ik dat ook nog wel gered hoor. Bruiloft 2 weken NA mijn bevalling ging niet bij de eerste maar dat had er meer mee te maken dat hij toen nog om de 1,5 uur dronk en er geen baby's mee mochten..andere had dat ook nog gekund.

Even afwachten hoe het blijft gaan!

12. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Ik was ook rond de 33 weken zwanger toen mijn beste vriendin ging trouwen.

Het was een pittige dag maar had het voor geen goud willen missen!
    Ondanks mijn bekkeninstabiliteit ging het best goed. Heb niet staan swingen op de dansvloer :p maar ben er wel de hele dag bijgeweest.

Het is nog heel ver weg voor je dus kijk tegen die tijd hoe het gaat.

13. Humava

Humava Niet meer actief

Ik had met 33 weken een bruiloft. Ik was er niet vanaf 's morgens al maar van 14.00 tot 22.00. Het was wel lang, tijdens het feest was ik het ook echt zat dat duurde eigenlijk tot 01.00 maar we zijn dus eerder weg gegaan. Maar ik heb al sinds 12 weken bekkenklachten, dus dat helpt ook niet echt. Als je je goed voelt is het denk ik best te doen hoor.

14. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    Het kan dus alle kanten op, nou eerst maar eens hopen dat het dit keer wel goed blijft gaan.

Bedankt voor al jullie reacties!

15. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    Ja komt t toch weer terug haha. Ik had al gerekend voor de tp en wist als t raak was dit zou gebeuren.
    Maar we wilden niet nog een maand overslaan en steeds denken 'wat als'. We zijn nu gewoon super blij en de bruiloft dat komt vast goed

Buko likes this.
  16. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

May 10, 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Als jij daar je rust kan pakken dat komt zeker goed!

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Daar is inderdaad geen peil op te trekken. Bij mijn eerste zwangerschap had het gekund, bij de tweede niet door migraineaanvallen en bij deze de ene dag wel, de andere dag moeilijker.

Kan je misschien wat rustmomenten pakken? Ergens een luie stoel voor jezelf achterhouden dat je tussendoor even kan gaan liggen. Dat kan al enorm helpen.

18. Nescio

Nescio Niet meer actief

Daar is inderdaad geen peil op te trekken. Bij mijn eerste zwangerschap had het gekund, bij de tweede niet door migraineaanvallen en bij deze de ene dag wel, de andere dag moeilijker.

Kan je misschien wat rustmomenten pakken? Ergens een luie stoel voor jezelf achterhouden dat je tussendoor even kan gaan liggen. Dat kan al enorm helpen.

19. Wenda

Wenda Fanatiek lid

Dec 12, 2013
    2,431
    1,398
    113
    Gelderland
    Ik had de vorige zwangerschap een bruiloft van mn vriendin toen ik 39 weken zwanger was. Het was zwaar maar ik was zo blij dat ik er heen kon.

Ik ben smiddags even naar huis gegaan om te liggen en daarna weer terug. Ik was doodop aan het einde maar het was de moeite waard

20. Me84

Me84 Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,180
    363
    83
    Dat blijft afwachten hoe jij je dan voelt natuurlijk..

Ik heb straks met 30 weken een bruiloft van beste vriendin maar ik zie eerlijk gezegd meer tegen haar vrijgezellenfeest op.... En die is volgend weekend al.... Maar ik ga wel en zie wel hoever ik kom. Ik probeer keihard de hele dag erbij te kunnen zijn

Share This Page