33 weken zwanger en buikpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door suusjeb, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusjeb

suusjeb Lid

28 okt 2008
    52
    0
    0
    Hallo,

Ik heb vandaag erge last van harde buiken. Maar vooral met het lopen of van het liggen naar het staan gaan bukpijn in mijn onderbuik. Na het douchen zakt het af maar daarna komt het weer. Het is heel onregelmatig, dat wel.Is er iemand die dit ook heeft en weet wat dit is?

Groetjes Suzanne

2. suusjeb

suusjeb Lid

28 okt 2008
    52
    0
    0
    Vreemd dat ik maar de enigste ben!

3. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Is je kleine al ingedaald? Hier heb ik zelf veel last van gehad. En daarna nog een paar keer, de kleine kwam nog steeds uit het bekken en daalde later weer in. Verder heb ik in een groot deel van de zwangerschap harde buiken gehad en hoe verder we komen (nu 39 weken) hoe erger het wordt. Ze zijn zelfs zo heftig dat de verpleegkundige in het ziekenhuis bij het CTG zich er over verbaasde. Maar ja, ik ben nu bijna aan het einde, van mij mag de kleine wel komen.

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik had het gister ook heel erg. vandaag is het een stuk minder. het zal er wel bij horen, denk ik.

als het echt vaak is, en met regelmaat, zou ik de vk bellen. beter een keer te vaak bellen dan te weinig!

5. suusjeb

suusjeb Lid

28 okt 2008
    52
    0
    0
    Weet je wat het is? Ik heb helemaal geen leuke verloskundige. Ik weet ook niet of de baby al is ingedaald. Ik heb haar daar nooit over gehoord.

De pijn is nu weg, maar het heeft gisteren erg lang geduurd. Ik moet nog 3 dagen werken en dan met verlof.
    Ik bel haar anders vandaag op hoor. Dan maak ik het wat erger en zeg ik dat ik er vandaag ook last van heb.

6. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    In geval van twijfel de verloskundige bellen hoor! Ik had met 30+6 weken buikpijn...eenmaal in het ziekenhuis...even checken voor de zekerheid..kreeg ik steeds meer en heftiger harde buiken. Uiteindelijk ben ik aan de weeën remmers gezet wegens cervix verkorting en funneling (of terwijl...m'n baarmoederhals was al aan het verweken).
    Uiteindelijk zit m'n kindje nog in m'n buik en ben ik weer thius maar moet het wel rustig aan doen.
    Ik had van te voren ook niet gedacht dat er zoveel aan de hand zou zijn...pijntjes horen er immers bij. Maar ik heb wel geleerd dat je in geval van twijvel altijd je verloskundige moet bellen....beter 10x voor niets dan 1x te laat.

Deel Deze Pagina