ik heb de halve nacht weer beneden doorgebracht. mijn darmen waren flink overstuur en moesten leeg. mijn maag deed vrolijk mee. en ik had stevige harde buiken die ook in mijn rug te voelen waren.... mijn buik blijft pijnlijk en hard , maar verder gebeurd er weinig ( op menstruatie achtige krampen na maar die zijn er al de hele week) ik weet door ziekenhuisopname 2 weken terug dan mijn bmm al volledig verweekt is , dus van mij mag alles nu wel doorzetten eigenlijk... herkent iemand dit als direct voorwerk? of zit ik hier nog wel een paar weken aan vast... ( mijn 1e was een spoed ksz met 34 weken en de 2e daar braken de vliezen als eerst met 36 weken , dus ik herken het niet )
Hoi Bijoux, ik herken je verhaal! Bij m'n eerste braken ook de vliezen, toen ook geen "voorwerk" gehad. Nu al weken voor weeen... Gistten de hele dag harde buiken gehad, zelfs een paar uur om de 5 minuten, maar helaas, weer niks wat doorzet. Ook de menstruatiepijn heb ik dagelijks... Ik hoop maar dat het snel wel serieus wordt! Heel veel succes!!
Bij mij gingen mn darmen zich wel ledigen een dag en vlak voor de bevalling.. Ik heb ook een tijd harde buiken gehad dat was t voorwerk nog.. Vrijdagochtend had k echter direct weeen toen k wakker werd en zette t meteen door.. Mijn vliezen heeft de vk bij 8 cm ontsluiting pas gebroken
oh ik hoop dat het bij mij ook doorzet nu... ik blijf rugpijn houden , en bij elke beweging verlies ik meer afscheiding dan normaal. ik ben het zwanger zijn zo beu haha. ons hummeltje woog al 3kg met 32 weken.... dus het is wel goed zo.
Klinkt mij ook bekend in de oren.. Ik had dit het weekend voor mijn dochter op woensdag kwam.. Dacht een buikgriepje omdat ik toen nog maar 35 + zwanger was. Maar woensdag braken de vliezen en is ze met 36.1 geboren.. Dus wie weet!!! Succes!!
Lees even mee...ben namelijk wel benieuwd naar de "alarmbellen", aangezien ik voor 1e x zwanger ben. Ben net begonnen met 34e week, dus nog te vroeg om te bevallen, maar ik ben er wel steeds meer mee bezig, hoe het zich aankondigt enzo, al is het bij iedereen weer anders... Hoop dat jouw kleine zich snel laat zien! heel veel suc6 en sterkte!