Hi iedereen Ik hen dus het gevoel sinds een week dat ik eind september zou kunnen bevallen. Mijn uitgerekende datum is 17 oktober maar eerst hadden ze gezegd de 10de oktober. Toch zegt een gevoel in mij dat het eind september zal gebeuren. Heeft iemand van jullie het gevoel dat je weet wanneer je zou kunnen bevallen? Bij wie klopte dit gevoel? Groetjes Zingertje
Ik was er heilig van overtuigd dat ik een oktober kindje zou krijgen (was uitgerekend op 30/9). Toch een september kindje geworden! Dus bij mij klopte het gevoel niet.
Ja ik heb dat gevoel gehad en het klopte. Bij de 3e was ik begin oktober uitgerekend maar sterk het gevoel van een septemberkindje, dat is ook gebeurd. De 4e was ik begin april uitgerekend. Maar als mensen vroegen wanneer de baby zou komen dan zeiden we altijd maart. Dat gebeurde ook.
Wij riepen altijd eerder, in dat opzicht zaten we altijd wel goed. R was later dan gedacht (maar vroeger dan berekend), G zaten we er net een dag naast, oke een paar uurtjes.
Mijn oudste kwam te vroeg toen ik dacht over de 40 weken heen te gaan. Toen ik bij de 2e over de termijn van de 1e heen ging, voelde het alsof hij er nooit meer uit zou komen. Bij de vierde dacht ik dat ze ook wel te vroeg zou komen en zij bleef het langste zitten. Mijn gevoel klopte van geen kant
Bij de jongste klopte mijn gevoel wel een beetje. Bij de 3de zei ik: ik ga de 7de bevallen en het werd uiteindelijk de 9de ( was het net ). Ik was uitgerekend voor de 18de.
Mijn uitgerekende datum was 30 december. Eind november zei ik, hij komt eerder. Iedereen vroeg, oh wanneer dan? Ik zei hij ik vermoed 12 december. Mijn zoontje is uiteindelijk geboren op 12 december om 23:56, dus op het randje maar mijn gevoel klopte precies.
Mijn voorgevoel klopte geen enkele keer: Ik dacht bij de oudste twee dat ze eind april zouden komen. De oudste werd op 2 april geboren (37+4), daardoor dacht ik dat de tweede ook wel eerder zou komen en ook een aprilkind zou zijn, maar zij kwam pas op 7 mei (uitgerekende datum). Bij de derde en de vierde had ik me daarom maar ingesteld op "ergens tussen de 37 en 40 weken". Bij de derde klopte dat (wat wil je ook met zo'n marge). Maar bij de vierde had ik toch echt op een septemberkindje gerekend, maar werd een oktoberkindje (40+6).
Ik had ook het gevoel dat ze eerder zou komen, ook omdat mijn moeder en oma geen van beide de 40 weken had gehaald met hun kinderen. Dus mijn gevoel en met die info.. dacht ik ze komt eerder. T klopte wel
Hier was ik ook 17 oktober uitgerekend en bevallen op 30 september. Een datum die ik eigenlijk ook al langer in mijn hoofd had en naar uit keek. Ik had m'n eigen theorie er bij . Mijn langste zwangerschap was van de 2e, 38w3d dus langer dan dat kon het niet zijn vond ik.. De anderen in de 37e week en alle kinderen zijn op donderdag geboren. De laatste donderdag binnen dat termijn was op 30 september en dat was ook precies de dag dat hij zich aankondigde. Dikke onzin theorie natuurlijk, maar wel heel toevallig.
Ik zei altijd dat onze dochter te vroeg zou komen dat gebeurde ook met 34+3. Toen ik in het ziekenhuis aankwam zei ik dat ze voor 13.00 geboren zou worden. Dat werd 13.08 Dus ja, ik geloof er wel in dat je dit aan kan voelen.
Ik heb dat gevoel ook heel sterk. Ik ben 18 oktober uitgerekend, maar ik denk écht dat ze eerder komt...
Bij alle 4 de zwangerschappen het gevoel gehad dat ze tot 41 a 42 weken zouden blijven zitten. Nooit geklopt, ze zijn alle 4 tussen de 39 en 40 weken geboren. Was iedere keer weer enorm verrast , nu al bevallen!
Bij de eerste zat ik er wel echt naast. Bij de tweede had ik het gevoel dat ze iig eerder zou komen, maar verder niet een duidelijk gevoel. Ze kwam met 38+5 dus inderdaad wel eerder. Ik ben nu 2 februari Uitgerekend en heb wel een voorgevoel dat het een januari kindje wordt, maar wil me er niet teveel op vastpinnen, straks blijft ie zitten tot 41+5 ofzo.
Ik wist echt zéker dat deze baby eerder zou komen, niet veel maar toch zeker in augustus nog (was 2 september uitgerekend). Nou zie mijn onderschrift, ben ondertussen al een week over tijd haha.
Ik was overtuigd dat ik de uitgerekende datum niet ging halen dit keer.. Baby zit wel prima daar volgens mij. Volgens mij heb ik het elke zwangerschap niet goed gehad.
Bij mijn zoon had ik helemaal het gevoel dat ik 26 januari zou bevallen, ik had over die datum gedroomd. Ik was 13 februari uitgerekend. Uiteindelijk kwam hij 20 februari.. Ik zat er bijna een maand naast
Bij de oudste was ik altijd huiverig dat ik te laat zou bevallen en dat dit nadelig zou zijn voor de placenta, uiteindelijk beviel ik totaal onverwacht 5 weken te vroeg. Bij de middelste hield ik er ook rekening met dat ik te vroeg zou bevallen maar die bleef zitten tot precies 40 weken en de jongste kwam 3 dagen te laat maar daar had ik al een beetje rekening mee gehouden. De oudste kwam mogelijk te vroeg door een zwakke plek in de vliezen.
Bij de oudste had man heel sterk het gevoel dat ze een week voor de uitgerekende datum kwam. Viel goed tegen toen die dag naderde en ze bleef zitten tot 42.1 Bij zoon was ik er van overtuigd dat hij ook tot 42 weken zou blijven zitten en dat hij 2 september geboren zou worden. Hij kwam met 39.3 al en dus nog in augustus..
Ik was 1 sep dit jaar uitgerekend van mijn eerste en ik zei al in april tegen mijn vriend dat dit kind op 26 augustus geboren zal worden en ja hoor, onze zoon is 26 augustus geboren.