Hoi dames, vanaf wanneer kan je striemen krijgen? Zag juist precies al streepjes! zou dat nu al kunnen?
Maar ik ben 13 weken, kan dat nu al? Men buik is nog maar een beetje gegroeit, kan ik iets doen om het verder te voorkomen? Groetjes!
ja de een heeft het sneller als de ander kan je niets van zeggen, kan best zijn dat je nu al striemen krijgt (heb je ze normaal ook snel?)
Nee eigenlijk niet, en dan die domme hormonen! Ben gewoon aan het schreeuwen omdat ik die striemen zag... Lijkt misschien ondankbaar maar ben een klein meisje van 55kilo en kan het nog niet echt aanvaarden dat ik wel eens striemen zou kunnen krijgen Was al een dagje aan het plannen om te gaan zwemmen omdat ik nog een bikini had die ik deze zomer niet heb kunnen dragen maar nu moet ik misschien al een nieuwe als het vlug erg word... Sorry maar is nu precies zo vlug. Gaat het nadien weg? Dank je wel alvast groetjes!
striemen worden wel minder duidelijk na de bevalling, dus niet meer rood maar wit/huidskleur, ze gaan niet helemaal meer weg, of en wanneer je striemen krijgt is voor iedereen anders, smeren kun je doen maar het zal er niet minder van worden, alleen soepeler.
ik heb 38 weken lang als brugman met van alles lopen te smeren..Maar helaas na de 38ste week tot aan de bevalling (bij 42 wk precies) kwam ene complete landkaart van europa te voorschijnt, die er nu groot en deels zit
Ik kreeg mijn eerste striemen toen ik nog maar 9 weken zwanger was.. nu is het een aantal weken rustig maar je weet maar nooit.. ik smeer ze alleen maar in omdat mijn huid hier droog door word.. verder heeft het geen nut om in te smeren.. ze worden er niet minder door.. Mijn vk vertelde me hoe jonger de huid hoe sneller je striemen krijgt..
Je kan er helaas niks tegen doen. Je huid insmeren is altijd goed, maar men zegt dat je het daar niet mee tegen kunt houden. Ik ben juist vrij groot en heb al een flinke buik en had gedacht ze daardoor juist te krijgen, maar nog helemaal niks. Het ligt dus niet aan je gewicht of je buikomvang.
Het is je bindweefsel dat scheurt.. hier kan je helaas niet tegen aan smeren. de striemen blijven na je zwangerschap en zullen nooit meer weggaan.. ze worden alleen wittig van kleur later. ik kreeg ze bij nr 1 na de 7de maand.. en nu elke zwangeschap er een paar bij... nee, vind het niet mooi, had ze liever niet gehad.. maar kheb er paar mooie kids voor terug gekregen. dan maar badpak aan
Ik kreeg ze ook vanaf week 12 en ondertussen zit er een landkaart op mijn buik...heb er heel erg veel moeite mee gehad en nu nog soms maar als ik dan kijk wat ik er voor trug heb gekregen is het het dubbel en dwars waard.
In het begin kreeg ik een klein beetje striemen opm'n dijen. Nu sinds ± de 30e week krijg ik ze ook rond m'n navel. Ik smeer wel veel, maar dat helpt niet echt. Als je huid is uitgerekt is ie uitgerekt en krijg je strepen. Helaas. Groetjes
Bij mj kwamen de oudere volgens mij vroeg tevoorschijn. Ze zijn al wit (ik ben veel afgevallen voor dat ik zwanger raakte). maar ik verwacht er meer te krijgen helaas. mijn huid is dus al uitgerekt. Je kan er weinig aan doen. De 1 krijgt heel veel en de ander niks. Zo oneerlijk is het
t Schijnt dat je er meer kans op hebt als je jonger bent. Kan kloppen, want ik heb ze wel van vroeger op mijn heupen. Tot nu toe nog niets erbij gekregen tijdens de zwsch, ik smeer wel met olie voor de zekerheid . Hopen dat t zo blijft, want af en toe voelt mijn huid wel flink strak aan...
Ik heb er ook een paar aan de zijkant bij mijn heupen. Het is natuurlijk ontzettend balen, maar hoort er een beetje bij denk ik dan maar.