33 weken zwanger en met de auto naar zuid frankrijk

Discussion in 'Zwangerschap' started by PDaphne, Jun 17, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. username

username Fanatiek lid

Aug 7, 2014
    2,917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou het niet doen. Beide keren was ik rond die termijn al een tijdlang dagelijks in het ziekenhuis omdat het rommelde. Eerste keer beviel ik met 36,6 en de tweede keer met 35,3. Uit het niets, want er was nooit een reden om aan te nemen dat ik te vroeg zou bevallen.
    Dus nee, ik zou het er niet op wagen, tenzij je het geen probleem vindt om het risico te lopen dat je daar bevalt en evt een tijd moet blijven. Dan heb ik het nog niet over het lange zitten met je zwangere lijf, slapen in een ander bed wat vaak niet zo lekker ligt als je eigen neem etc.

2. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,460
    11
    38
    Female
    Lekker doen. Als jij je goed voelt, waarom dan niet. Zou dan wel investeren in een lekkerder bed/luchtbed/luxere accommodatie en aangeven dat je 33 weken zwanger bent.

Ben zelf met 34 weken nog naar zuid frankrijk geweest, maar daar hebben mijn ouders een vakantiehuis met goede bedden :). dat scheelt natuurlijk wel. Was samen met mijn ouders en dochtertje en ging prima. Zou het zo weer doen.

Ook toen ons zoontje 5 weken was zijn we daar heen gegaan en ook dat ging super! Hebben toen een reiswieg gehuurd voor in de auto. Zou volgende keer gewoon de maxicosi meenemen.

Share This Page