Hallo allemaal ,,ik ben 38 jaar en ben nu van mijn derde kindje al 33 weken zwanger. de hele zwangerschap gaat alles goed .verloskundige uiterst tevreden maar vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben ben ik heel onzeker heb het gevoel dat er iets niet goed is en of er iets gebeurd tijdens bevalling.........mijn verloskundige zegt je hebt twee gezonde kids op de wereld gezet...maar toch het gevoel gaat niet weg ...nu het einde nadert word ik ook steeds banger.de grootste twijfel om toch maar in het ziekenhuis te bevallen etc ook genieten is er niet bij al die weken ....wie heeft ook wel zoiets en waar komt het weg...hoe kan je je gerust voelen want hier word ik helemaal niet blij van gr chantalle
Dat lijkt me inderdaad niet fijn! Zelf ga ik een cursus hypnobirthing doen om te kunnen omgaan met het loslaten van de controle. Misschien iets voor jou? Daar kun je zelfverzekerder van worden. Of misschien kun je naar een angstkliniek gaan? Probeer om te gaan met je angstgevoelens want je zult er toch doorheen moeten. Succes!