Herkenbaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babyke34, 10 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    Hoi mama's

Ik ben nu bijna 29 weken zwanger.
    Ik heb erg vaak last van mijn onderbuik, kramp steken ik weet niet wat het is. Moeilijk uit te leggen. Echt alleen mijn onderbuik. Net waar mijn buik begint. Weet iemand wat dat is?

En nog iets, doet het jullie ook zeer als jullie baby "draait"?
    Althans ik denk dat hij dan aan het draaien is, het doet me echt pijn van binnen. Een paar x per dag. :(

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi

Ik denk bandenpijn hoor je baarmoeder groeit nog steeds. Voor xe zekerheid even een plasje inleveren bij de ha en controlen op blaasontsteking.
    Draaien ja dat kan nog goed op deze termijn en ja dat schijnt zeer te doen want de ruimte word beperkter nu. Zie denk ik je buik ook wel een uitstulpen op die momenten?
    Niet lag hij op deze termijn al richting indalen dus heb dit zelf nooit gehad. Een vriendin van me wel met haar 2e.

Groetjes paula

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik was gisteren bij de verloskundige en had precies dezelfde vraag over die lage buikpijn/kramp.
    Volgens haar staat daar het meeste druk op je banden en dat kan dus die buikpijn veroorzaken.
    Ook de pijn tijdens de bewegingen herken ik.
    Had ik bij mijn dochter nietzo maar die lag heel anders.
    Het voelt een beetje beurs he afentoe, niks om je druk over te maken allemaal in ieder geval.

Deel Deze Pagina