bang voor miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tifa, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik ben 3/4 weken zwanger. Gister heb ik een yermijn echo gehad daar hebben ze het op gezien, omdat ik 4 maanden niet ongesteld ben geweest.

nu lees ik overal hier verhalen ovet miskramen enzo waardoor ik eigenlijk bang ben geworden.
    ik durf niet blij te zijn en dingen te regelen enzo. Over 3 weken moet ikw eer heen dan gaan ze kijken of het hartje klopt.

Ik ben zo bang dat het nog mis gaat.. en die drie weken lijken me zolang duren. Ik denk dat ik het pas exht geloof als ik weet dat het hartje klopt.

Vandaag zou ik eigenlijk met mn moeder langs prenatal maar ik heb af gezegd. Ik probeer er niet mee bexig te zijn tot ik het zeker weet.

heeft iemand dit ook? En hoe gaan jullie hiermee om?

2. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    gefeliciteerd en gewoon genieten meid :)
    er gaan meer zwangerschappen goed dan dat er mis gaan.
    Ik snap je angst, maar je houdt het helaas toch niet tegen...
    Ik ben ook wel onzeker hoor, heb een vmk gehad met 5+1 en ben nu 6 weken zwanger, ik ben ook heel erg blij als ik mijn 1e echo heb :)

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ik heb 2x een miskraam gehad en heb de angst bij deze zwangerschap zeker tm 20 weken gehad dat het mis zou gaan.
    Hoe ik er mee om ging.... Afleiding zoeken dat hielp bij mij.
    Daarnaast ben ik echt pas na 20 weken dingen gaan kopen omdat ik t niet aan durfde.

verder.... probeer inderdaad te genieten voor zo ver het kan... en daarnaast natuurlijk gefeliciteerd!

4. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Heel herkenbaar. Ik wacht ook zeker nog maanden met dingen kopen. Durf het niet goed aan en is ook nog zeker niet nodig om nu al te gaan shoppen.

5. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoevaak komt het ongeveer voor dan? De ene keer lees ik dat het zo vaak kis gaat dr andere keer weer dat het meestal goed gaat...

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

Deel Deze Pagina