hallo , ik ben iemand die niet gelijk aan de bel trek dus vandaar dat ik t eerst even aan jullie wil vragen . heb al vanaf 11 weken last van veel buikpijn (ongi pijn noemik t maar ) ben op t moment bijna 28 weken . ik herken t wel vroeg in de zwangerschap maar niet zo laat nog . ik ben gestopt met werken omdat t als ik werkte alleen maar erger werd . maar t blijft nu nog .... ben bang dat t voor weeen zijn miss en is dat dan niet te vroeg ??? t is geen blaasontsteking ben toevallig vandaag bij de dokter geweest . wel heb ik een schimmel infectie en heb daar nu 1 tablet voor gekregen en een zalfje . moet ik me verder zorgen maken om die buikpijn en de vk bellen ????
Hallo, Met buikpijn, die je niet vertrouwd mag je altijd de verloskundige bellen. Ik kan met de informatie die ik nu heb niet zeggen wat het is. Daarvoor zou ik meer willen weten zoals waar het precies zit, wat voor pijn het is, houd het aan of komt het en gaat het. Als het weeen zijn, komt het steeds vaker en duurt de pijn steeds langer en word de buik ook hard tijdens de wee. Wat vaak helpt is een lekker warme douche/bad/kruik. Groetjes Ineke
t zit t meest in mijn rechter zij tot helemaal onderin een soort menstuatie achtige pijn . ik weet wel wat echte weeen zijn , heb al een dochter . maar ik herken geen voor weeen kan me niet herinneren dat ik dat toen ooit gehad heb namelijk .
Hoihoi, Ik denk dat je gewoon even moet bellen (morgen,tenzij het niet te houden is!) Het doet je pijn, je kan het niet verklaren, laat er gewoon maar even naar kijken! Je stoelgang is verder normaal? Het zou bandenpijn kunnen zijn,maar misschien zit er een cyste of een vleesboompje of zijn je darmen je baarmoeder aan het prikkelen. Liever een keer goed nakijken dan achteraf spijt hebben! Imke
dacht eerst zelf aan blaas ontsteking maar dat is t niet (van de week na laten kijken ) zit nu een week volledig in de ziektewet maar t blijft . ook als de kleine beweegt doet t pijn ik herken dit totaal ook niet van de eerste . bij ons heeft de vk een mob voor buiten werktijden. ik kan ze dus ook smsen en vragen of ik morgen moet bellen !!??