De titel zegt het al! Wie telt de laatste weken mee af? Ik ben nu 33 weken en 1 dag zwanger en uitgerekend voor 26 April. Ik merk dat de laatste loodjes echt zwaar wegen, bekkenpijn rugpijn maagzuur en Owh zo moe. Kan ook bijna niet wachten tot t zover is en ik mijn kleintje kan vasthouden.... Wie nog meer? Greetzz maclynn
Hallo, Hier ook de laatste loodjes, ben morgen 34 weken. Sinds vandaag verlof! Heerlijk, was ik ook echt aan toe. Moe...ja dat heb ik ook al heb ik ook dagen met enorm veel energie! Maar het begint wel zwaar te worden!
Ok dus al iets verder, ik werk al n tijdje niet meer ivm bekkenpijn. Maar kan me voorstellen dat je blij bent met je verlof. Mijn kindje lift op dit moment goed, maar nog niet vast dus kan nog alle kanten op. Ben benieuwd of jij al weet wat het geslacht is? Ik krijg een meisje en ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet... Greetz
Hi meiden Voor mij zijn het ook de laatste loodjes, ben wel iets verder namelijk bijna 36 weken. Ik kan echt niet wachten tot het zover is Wij krijgen ook een meisje Echt spannend Liefs
Hier ook aan de laatste loodjes, ben 24 april uitgerekend. Pffff de vermoeidheid is echt heel erg zwaar. Vannacht ben ik nog bij de eerste hulp geweest voor hele vervelend symptomen. Ze hebben wel al besloten dat ik max tot week 36 mijn baby mag dragen en uiterlijk week 36 mij gaan inleiden of een keizersnede krijg. Voor de maagzuur heb ik Omeprazol gekregen en dit helpt echt goed. Ik word s'nachts niet wakker met het gevoel dat ik moet overgeven. Dat had ik wel een paar weken lang. Iedereen heel veel sterkte en succes de aankomende weken.
Zonnetje idd aantal weekjes verder en ook n meisje wat leuk, Kwekkie baldness dat t allemaal niet zo lekker loopt en wat is de precieze resent dat je TOT max 36 weken mag lopen? Greetz
Hier ook bijna 36 wk, met 38 wk wordt ik ingeleid (pre-eclampsie) geniet nog van de laatste weekjes, het is zo voorbij!
hier ook nog een paar weekjes en dan is het zo ver onze 2e dochter ben zo benieuwd na of ze op haar zusje lijkt haha hier echt dagen dat ik helemaal kapot ben en dagen dat het wat beter gaat gelukkig. wel nog steeds last van maagzuur en overgeven vaak maar dat heb ik vanaf het begin al helaas bij de 1e heb ik alleen de eerste 12 weken er last van gehad en bij deze nog steeds Gister lekker wezen zwemmen in Duinrell de kleine meid heeft heerlijk 2 uur lang rondjes gelopen om van die zelfde glijbaan af te gaan en mama op de kant met dr voeten in het water maar toe kijken zo kon papa alle glijbanen proberen wand mama mag toch nergens in haha nu kunnen dat soort uitjes nog zo spontaan straks word dat wat lastiger dus we nemen het er van haha
Wij krijgen trouwens een jongen ! Vandaag alles ingeruimd...ben de hele week bezig geweest met wassen en strijken. Dus dat is ver af allemaal...maar ja ik wil nog zoveel haha
Jullie zijn allemaal n stukkie verder dus nog spannender. Pre_ eclampsie lijkt me idd ook niet fijn, dus kan me voorstellen dat Je de laatste weken nog geniet, hier is alles al aan kant alleen moet me meisje nog in haar bedje en Dan is het helemaal af hihi. Sucses all met de laatste loodjes ennuh we tellen samen af als jullie t ook leuk lijkt? Greetzz
Hallo. Ik ben nu 33weken en 1dag. Ik ben al een tijdje aan het aftellen. Extreme bekkeninstabiliteit, niet heel handig met nog een zoontje van 2 jaar. Wij weten niet wat we krijgen, erg spannend.
Morgen 35 weken spannend hoor! Voor sommige zit het t er al bijna op hoe voelen jullie je. Gister is de vk geweest omdat ik dacht weeen te hebben die om de 10 min kwamen gelukkig was dit níet t geval dus de opluchting was groot. Het blijken heftige voorweeen/ indalingsweeen te zijn. Dus afwachten hoe lang dit nog duurt voor de kleine er is.... Greetzz
Hier inmiddels 37 weken en nog steeds bib en moet zeggen t is best zwaar. Ik vroeg me af of er inmiddels al beebjes geboren zijn? Volgens mij alleen bij moontje08 als ik t goed heb onthouden. Dus bij deze gefeliciteerd met je dochterje,hoe gaat het met haar en met jou? Gr Maclynn