Ineens rare cyclus ???

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nojumidy, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    1,330
    0
    36
    Female
    Jabeek
    Hoi Hoi

Vannacht ben ik ineens midden in mijn cyclus beginnen te bloeden en nu snap ik er helemaal niks meer van.
    Hieronder een overzichtje hoe het allemaal is gegaan.

Cyclus :
    Menstruatie van 25 Jan - 29 Jan cyclus 27 dagen
    Menstruatie van 7 Mrt - 14 Mrt cyclus 43 dagen
    Menstruatie van 14 Apr - 21 Apr cyclus 38 dagen
    8 Mei 1 dag bloed verlies (paar druppels) op dag 25
    10 Mei 1 dag bloed verlies (paar druppels) op dag 27
    Menstruatie van 17 Mei - 19 Mei cyclus 33 dagen

Hieronder mijn temp vanaf dag 9
    25-05 = 36.7
    26-05 = 36.5
    27-05 = 36.7
    28-05 = 36.8
    29-05 = 36.7
    30-05 = 36.8
    31-05 = 36.8
    01-06 = 36.7
    02-06 = 36.9
    03-06 = 36.8
    04-06 = 36.9
    05-06 = 36.8
    06-06 = 36.6

6 Juni na gemeenschap bloed/slijm verlies en ontzettend veel buikpijn misselijk en trillen

Nu heb ik ook het idee geen ei te hebben gehad deze maand aan mijn temperatuur te zien wat denken jullie ??

En ik vraag mij voral af wat kan dit bloed verlies nu ineens zijn menstruatie of toch iets anders ? Normaal heb ik niet zo'n erge buikpijn en krijg ik van te voren puistjes in mijn gezicht en dit heb ik nu niet.

Ook willen wij beginnen met de persona monitor maar nu weten wij niet of wij er nu mee moeten beginnen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Liefs Kim

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Ik kan niet uit de temperatuur halen of je wel of geen eisprong hebt gehad. Er zijn veel factoren die invloed hierop hebben.

Ik zie dat je de prikpil hebt gehad, daarmee kan het echt wel 2 jaar duren voordat geheel uit je lichaam is. Waardoor je een onregelmatige cyclus kan hebben.

Het bloedverlies kan begin van de menstruatie zijn, kan ook ten gevolge van het vrijen komen. Dat is moeilijk te zeggen.

Persona monitor ken ik niet. Ik heb even op internet gekeken. Daarin vind ik dat je moet beginnen als je menstruatie er is.
    Dus ik zou als je niet zeker weet dat je menstrueert nog niet starten.

Groetjes Ineke

3. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    1,330
    0
    36
    Female
    Jabeek
    Hoi Hoi

Bedankt voor de snelle reactie.
    Het rare is dat het zo'n pijn doet dat ik moeite heb met alles zoals zitten liggen lopen enz. dit heb ik normaal niet tijden mijn menstruatie en daarom maak ik me toch wel zorgen.
    Denk u dat het gewoon menstruatie is ?? en kan het dan ook zijn dat er heel veel slijm meekomt (het lijkt wel of er adertjes in zitten)

Liefs Kim

4. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Als je zoveel pijn hebt ga dan morgen even naar de huisarts.

Ik weet niet hoeveel bloedverlies je hebt nu, dus ik kan zo niet beoordelen of het een menstruatie is. Vaak kun je pas een paar dagen later nadat je bloedverlies is begonnen, zeggen dat het een menstruatie is. Je hebt nu pas 1 dag bloedverlies.

Groetjes Ineke

5. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    1,330
    0
    36
    Female
    Jabeek
    Hoi Hoi

Vannacht was het wel veel bloed alles zat onder, vandaag viel het bloed wel mee minder dan een normale menstruatie het is nu vooral slierten slijm die bebloed zijn.

Liefs Kim

6. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Kan inderdaad je menstruatie zijn.
    Die slierten slijm kan het baarmoederweefsel zijn wat zich opbouwd tijdens je cyclus en tijdens de menstruatie naar buiten moet.

Kijk het even aan. En twijfel je trek dan aan de bel bij de huisarts.
    Zeker als je die pijn blijft houden.

Groetjes Ineke

Share This Page