hallo daar ben ik weer.(schreef eerder ''slechte 20 weken echo'' en "toch doorverwezen") Het is zaterdag avond en heb de ingreep inmiddels achter de rug. Kwam vrijdag morgen in leuven aan en ik zou eigenlijk om half 9 aan de beurt zijn maar het was er zo druk dat het 11 uur werd, dus op van de spanning! Kreeg eerst een infuus wat ik helemaal niet verwacht had! ik denk dat gebeurt net als een vruchtwaterpunctie. Dus niet!!!!!!!!!! Ik kwam dus echt op een operatiekamer terecht.Ook daar moest ik weer een uurtje liggen want alles moest nog klaargezet worden maar ik kreeg iets in mijn infuus zodat ik rustig werd. heerlijk!!! En de ingreep zelf duurde nog geen tien min. En ik heb helemaal niks gevoeld dankzij de plaatselijke verdoving. Voelde wel wat warm water over ijn buik stromen dit was dus wat in de baby zat hier zat echt druk achter!Alles met alles viel het me dus 100% mee. Maar ik moest wel een nachtje daarbijven voor de antibiotica. En ik kreeg natuurlijk de echo dus vandaag toc nog even in spanning gezeten, maar gelukkig het heeft geholpen het hartje zit op de goede plaats. De dokter zei het ziet er prima uit! Nu op de uitslagen wachten van de chromosonen. Ik hou jullie op de hoogte en natuurlijk hartstikke bedankt voor jullie medeleven! groetjes petra
Hoi Petra, Ik heb je verhaal gevolgd en wat heerlijk dat de dokter het goed uit vindt zien! Kan me voorstellen dat dit een enorm spannende en heftige ervaring voor je is geweest.... Hoop voor je dat de uitslagen goed zijn!
Fijn dat je weer thuis bent en ik hoop dat de chromosoom uitslagen goed zijn. Wat fijn dat ze dit soort dingen kunnen zien op de 20 weken echo en er actie op kunnen ondernemen!..
Hoi Petra, Heb je verhalen gevolgd en ben superblij voor jullie!!! We gaan er gewoon vanuit dat de verdere uitslagen goed zijn en dat er dan weer rust is. Hebben jullie dik verdiend!!! Laat je het nog even weten als de uitslagen er zijn??? Knuffel, Claire