toch doorverwezen 2!!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door petra359, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra359

petra359 Lid

13 jul 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo daar ben ik weer.(schreef eerder ''slechte 20 weken echo'' en "toch doorverwezen")

Het is zaterdag avond en heb de ingreep inmiddels achter de rug:).
    Kwam vrijdag morgen in leuven aan en ik zou eigenlijk om half 9 aan de beurt zijn maar het was er zo druk dat het 11 uur werd, dus op van de spanning! Kreeg eerst een infuus wat ik helemaal niet verwacht had! ik denk dat gebeurt net als een vruchtwaterpunctie. Dus niet!!!!!!!!!! Ik kwam dus echt op een operatiekamer terecht.Ook daar moest ik weer een uurtje liggen want alles moest nog klaargezet worden maar ik kreeg iets in mijn infuus zodat ik rustig werd. heerlijk!!! En de ingreep zelf duurde nog geen tien min. En ik heb helemaal niks gevoeld dankzij de plaatselijke verdoving. Voelde wel wat warm water over ijn buik stromen dit was dus wat in de baby zat hier zat echt druk achter!Alles met alles viel het me dus 100% mee.

Maar ik moest wel een nachtje daarbijven voor de antibiotica. En ik kreeg natuurlijk de echo dus vandaag toc nog even in spanning gezeten, maar gelukkig het heeft geholpen het hartje zit op de goede plaats. De dokter zei het ziet er prima uit! :) Nu op de uitslagen wachten van de chromosonen. Ik hou jullie op de hoogte en natuurlijk hartstikke bedankt voor jullie medeleven!

groetjes petra

2. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    Hoi Petra,

Ik heb je verhaal gevolgd en wat heerlijk dat de dokter het goed uit vindt zien!

Kan me voorstellen dat dit een enorm spannende en heftige ervaring voor je is geweest.... Hoop voor je dat de uitslagen goed zijn!

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Wat een goed nieuws petra! hopen nu op een goeie uitslag en dan gewoon lekker verder zwanger zijn!

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Spannend allemaal zeg. Gelukkig is het goed gegaan en hopelijk krijgen jullie ook goede uitslagen!

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Pffff spannend zeg! Duimen draaien hier voor je hoor!!!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spannend meid
    hoop ook dat de uitslagen goed zijn
    wanneer krijg je die?
    sterkte met wachten!

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Fijn dat je weer thuis bent en ik hoop dat de chromosoom uitslagen goed zijn. Wat fijn dat ze dit soort dingen kunnen zien op de 20 weken echo en er actie op kunnen ondernemen!..

8. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Petra,

Heb je verhalen gevolgd en ben superblij voor jullie!!!
    We gaan er gewoon vanuit dat de verdere uitslagen goed zijn en dat er dan weer rust is. Hebben jullie dik verdiend!!!

Laat je het nog even weten als de uitslagen er zijn???

Knuffel, Claire

9. Tot nu toe goed nieuws dus!! Fijn! hopelijk is verder ook alles goed!! Succes en sterkte met wachten

Deel Deze Pagina