Sinds mijn vorige bevalling heb ik spataders die vanaf me enkels doorlopen tot in me onderbuik tot ongeveer ter hoogte van me navel. (Ze lopen echt inwendig, je ziet ze niet over me buik lopen ofzo) (Heb hiervoor speciale echo’s en scans gehad) Nou verlies ik dus sinds vanochtend bloed (bruin/donkerrood) Heeft iemand hier ervaring mee of ook last van??
Het komt vaginaal maar dat was toen ook maar dat waren ook niet de spataders echt die bloed lekte maar door de druk van de spataders tegen met baarmoeder of me me vaginale kanaal (weet ff niet hoe ik moet zeggen) Het leek toen ook gewoon een menstruatie alleen duurde het dan 2/3 dagen ipv bij me normale menstruatie (5/6 dagen.
Ergens tussen de 5-6,5 week. Heb zometeen eerste echo. Maar heb daar dus niet zo hele goede hoop bij. Maar vroeg me dus af en er meer dames zijn die dit dus hebben.
Hmm ja het kan dat je ook vaginaal een spatader hebt, daarnaast is alles beter doorbloed, dus kn je daar bloedverlies van hebben. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat er iets niet goed zit en je een mk krijgt. Verlies je veel bloed met evt stolsels? Heb je buikkrampen? De echo kan opheldering geven, als je 6.5 week bent zou je een kloppend hartje kunnen zien. Maar het is zo pril dat het ook kan dat je nog geen vruchtje ziet en dan zegt de echo dus weinig. Ik ben bang dat je niet zo veel kan doen, behalve afwachten.
Dat maakt het zo onzeker. Maar afwachten is inderdaad het enige wat ik nu kan. En wat het bloeden. Moet wel een maandverbandje in. Maar het was vanochtend weer gestopt. En net had ik gefietst en begon het weer. Heb geen buikkrampen, maar dat heeft ook niet iedereen die mk heeft gehad.
Helaas niet goed (wacht ik eigenlijk ook verwachte) Me baarmoeder was leeg (dat had ik dan niet verwacht, had wel gedacht dat ze iets zouden zien zitten)