Bij volwassenen tijdens zwangerschap. Bloedingen die je tijdens de zwangerschap krijgt op het moment dat als je niet zwanger zou zijn je menstruatie zou krijgen....
Ja ik. Ik had licht positieve testen rond 3 weken en 4 dagen ongeveer en werd toen ongesteld. Dus dacht dat het mis ging bij de innesteling of ik plaste gewoon streepjes. 2 weken later wou ik kijken of die streepjes die ik plaste al weg waren, toen ik opeens een dikke knaltest had. Heel apart. Bleek 5 weken en 4 dagen zwanger te zijn. Vanwaar je vraag? Heb je het zelf ook meegemaakt?
Ik ken het persoonlijk alleen vanuit mijn werk bij babys. Maar ik heb ook wel vaker gehoord van bloedingen die geen menstruatie blijken. Maar kan je daar niets over zeggen sorry. Wel verwarrend is dat zeg! Gelukkig goed nieuws
Ja ik! Had er 30 maart een topic over gemaakt maar die is gesloten. Al snap ik niet helemaal waarom. Maar ik heb dus ook geregeld een kleine bloeding en ik ben dat eens gaan noteren. Ik wilde zien of ik een patroon kon ontdekken. Mijn verbazing was dus erg groot toen ik ontdekte dat de bloedingen om de momenten waren dat ik normaal gesproken ongesteld zou zijn geweest als ik niet zwanger zou zijn. Heb dan ook de dag van te voren een beetje een zeurend gevoel. Geen echte pijn of kramp maar ik voel wel iets. Begint echt een gewoonte te worden elke maand in mijn zwangerschap.