Hoi. Nu ruim 37 weken en ik mag bevallen. Het is natuurlijk beter dat de kleine nog even blijft zitten maar ik kan niet wachten!!! Het mag nu dus mag het ook wel gebeuren. Ik ben zo nieuwsgierig, ook naar de bevalling zelf maar aan de andere kant weet ik dat mijn leven ineens anders zal zijn met de kleine. Het heeft 2 kanten. Herkent iemand dit gevoel? Hoe lang duurt het nou nog?....
Ik ben vandaag 38 weken zwanger en ben ook zeer nieuwsgierig! Zeker nu er uit het ''forumgroepje'' al twee zijn bevallen (één was de dag voor mij en de ander de dag na mij uitgerekend haha) Alles is ook wel klaar voor zijn komst. Toch geniet ik ook nog heel erg van zijn getrappel, geniet ik nog van mijn buik dus kan ik het nog wel even volhouden. Dus ja ik ben nieuwsgierig maar ik vind het ook prettig om zo bewust afscheid te nemen van de zwangerschap en het getrappel. Wel heel benieuwd wanneer hij komt!! Succes met de laatste loodjes!!
Tja, herkenbaar.. Wachten is vooral wachten... En dat doe ik nu nog steeds 😉 .. Dus ik zou maar gewoon 40-42 weken aanhouden in je 'verwachting', want anders duurt 't nóg langer...
Zooooo herkenbaar. Aan de ene kant erg nieuwsgierig en zin in de bevalling (nummer 3 mag eindelijk thuis!) maar wil ook nog wel even zwanger zijn! Heerlijk dat het kindje nu nog even "alleen van mij" is!
Hier nog iemand van wie het allemaal wel mag gebeuren nu . Maar met 37 weken zou ik er inderdaad nog niet teveel op hopen. Reken in ieder geval op 40 weken!
Ik heb een dubbel gevoel. Aan de ene kant ben ik die buik wel een beetje zat en wil weer de normale dingen kunnen doen die ik nu niet meer kan (lees gewoon ff een stukje fietsen of lopen zonder buiten adem te zijn en weer m'n normale kleding aankunnen enz) Maar aan de andere kant zal dit bij ons ook hoogstwaarschijnlijk de laatste zijn en is het dus ook de laatste keer dat ik zo'n dikke buik zal hebben en dat getrappel zal voelen. Ik ben mentaal ook nog niet helemaal klaar voor de bevalling ( althans zo voelt het), dus mijn conclusie is dat ik nog wel éventjes kan wachten
Hier nog 1 die niet meer kan wachten! Al is het bij mij meer omdat ik al weken niet meer slaap en lichamelijk steeds slechter gaat... Elke avond als ik laat naar bed ga ben ik weer een beetje teleurgesteld dat het niet begonnen is hihi
We zitten met z'n allen lekker te wachten op de kleintjes. Vanavond was de kleine erg druk, ik heb er bewust even van genoten omdat ik bang ben dat ik dat straks erg ga missen en dat genieten dan niet gedaan heb. Spannende tijd voor ons allen... Hopelijk wordt ons geduld beloond met iets moois!
Ja, heel herkenbaar. Al vanaf 36 weken last van veeeel gerommel en vanaf 38 weken 1 cm ontsluiting, maar nog geen baby. Groot voordeel van dat wachten: ik krijg op deze manier bijna zin in de bevalling!
Kan me goed voorstellen dat het soms allemaal te lang duurt maar dames echt waar, geniet nog van dat getrappel! Toen ik beviel van mijn zoontje voelde ik me opeens zo "leeg".. dat getrappel Enzo heb ik vreselijk gemist dus ontzettend blij dit weer te mogen meemaken
Ik snap precies wat je bedoelt,dat had ik bij mijn dochter ook maat als je overal pijntjes hebt,rugklachten hebt,slecht slaapt en gewoon OP bent kun je moeilijk nog genieten. Dus ik wordt meestal ook een beetje "gefrustreerd" door zulke reacties op het feit dat ik gewoon nu graag wil bevallen of ingeleid worden Mensen die in een andere situatie zitten weten het altijd zo goed.
Ik heb het tot voor kort helemaal niet gehad en had ook echt in mn hoofd dat ik wel overtijd ga, omdat mijn zoontje met 40 weken gehaald is en nog lang niet van plan was om te komen hihi. Nu ik afgelopen woensdag op donderdag nacht opgenomen ben geweest tot zaterdag. Ben ik opeens heel nieuwsgierig naar deze drukte maker . Van mij mag hij/zij toch nog best wachten tot 39 weken hoor. Want was flink schrikken van de week
Ik kan ook al niet wachten. Ben nu 37+2 en vannacht alleen maar wakker gelegen van t voorwerk (harde buiken en oefenweeen). Wil dat al wat zeggen? Of kan dat net zo goed vanaf nu nog weken zo doorgaan? Ik dacht jippie dit is t voorwerk,...
Schoentje, zo kan het nog even doorgaan helaas. Ik heb sinds week 30 al krampen die volgens de vk Voorweeen zijn. Ik kan ook niet wachten, maar vooral omdat ik het flauwvallen, geen energie hebben, en het benauwd zijn spuugzat ben. Maar goed, ik ben morgen "pas" 34 weken, dus k moet nog ff.